.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور 20 میلیون زائر در پیاده‌روی اربعین نشانه پیروزی خون بر شمشیر است
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غدیر نیروی زمینی سپاه گفت: حضور عاشقانه بیش از 20 میلیون زائر از سراسر جهان اسلام در حماسه پیاده‌روی اربعین بهترین نمونه پیروزی خون بر شمشیر در عصر جاهلیت مدرن دوران ما است.
به گزارش شمال نیوز، سردار علی شالیکار طی گفت‌وگویی اظهار کرد: حضور عاشقانه بیش از 20 میلیون زائر از سراسر جهان اسلام در حماسه پیاده‌روی اربعین بهترین نمونه پیروزی خون بر شمشیر در عصر جاهلیت مدرن دوران ما است.

وی افزود: این رویکرد معنوی نشان می‌دهد القائات شیطانی اردوگاه غرب هیچ‌گاه قادر به زدودن یاد و نام امام حسین(ع) از فکر و اندیشه آزادگان جهان نیست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غدیر نیروی زمینی سپاه با انتقاد از اقدام خائنانه رسانه‌های غربی در سانسور خبری حماسه جهانی لبیک یاحسین(ع) گفت: امپراطوری حاکم بر بنگاه‌های خبرپراکنی استکباری، ناجوانمردانه از کنار این حماسه بی‌نظیر سالانه می‌گذرند اما غافل از اینکه زلال جاری عاشورا با عبور از طوفان حوادث روزگار هم‌چنان در رگ و خون انسان‌های روشن ضمیر خودنمایی می‌کند و هرچه دشمنان برای مخفی نگه‌داشتن این حماسه‌ها تلاش کنند، عطش جهانی برای برقراری ارتباط با اردوگاه حسینی بیشتر می‌شود.

شالیکار تصریح کرد: مغناطیس عشق به حسین(ع)، جلوه‌ای از اراده الهی برای اثبات حقانیت شیعه مظلوم و زمینه‌ساز حکومت جهانی قائم آل محمد(ص) است و راهپیمایان اربعین افسران جنگ نرم در میدان کارزار با مظاهر کفر و شرک و نفاق و تکفیر و هم‌چون یاران حضرت سیدالشهداء(ع) محبوب و مأجور پیشگاه حق تعالی هستند.

وی بیان کرد: راهپیمایان حماسه آفرین اربعین، پیاده نظام مقاومت اسلامی و هم‌چون خار در چشم آمریکا، اسرائیل و نوکران منطقه‌ای آنانند.

مشاور عالی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران از دستگاه‌های فرهنگی خواست با هوشمندی زوایای پیدا و پنهان حماسه اربعین را مورد تبیین و بررسی قرار دهند و از نکات ارزشمند این همایش جهانی بهره‌برداری لازم را انجام دهند و از نتایج این حماسه بزرگ برای توسعه و ترویج معروفات در طول سال استفاده کنند./بلاغ    
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.226 seconds.