.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشمکش های سیاسی در مدیریت استانی مازندران جایی ندارد
استاندار مازندران گفت: کشمکش های سیاسی و شهرگرایی در مدیریت استانی جایی ندارد و باید برای شکوفایی استان تلاش کنیم.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی پیش ازظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه برای توسعه یافتگی باید الگویی متوازن را ارائه دهیم بیان داشت:  مازندران با قابلیت های خود می توانسته سهم بودجه دولتی  بیشتری را داشته باشد و باید در این راه پیگیری جدی تری صورت گیرد.

وی توجه به توان افزایی خانوارهای مازندرانی را خواستار شد و تاکید کرد: با سطح درآمد و منابعی که در کشور وجو دارد می توان به توان افزایی در بخش های مختلف تولیدی ، کشاورزی و صنعتی کمک کرد و فعالیت در این بخش را افزایش داد.

اسلامی به نقش مهم بانکها و تسهیلات ارائه شده در افزایش توان بخش اقتصادی اشاره کرد و افزود: مازندران به اندازه کافی ظرفیت دارد تا بتواند در راستای تحقق  اقتصاد مقاومتی از تولیدات و توان داخلی خود بهره مند شود و بازار خود را رونق ببخشد.

استاندار مازندران به مردم  انقلابی و همیشه در صحنه استان اشاره کرد و  حضور پر شمار آنان در دفاع از  کشور را  امری ستودنی دانست و تصریح کرد: مازندران با ظرفیت بالای انسانی  و استعداد ها و امکاناتی که در اختیار دارد می تواند با هدایت و مدیریت درست و کاربردی  چرخه تولید را شکوفا سازد  تا چرخ زندگی مردم هم بچرخد.

 اسلامی از  سیاست زدگی در انجام امور  استانی انتقاد کرد و بیان داشت: باید با ارائه برنامه های اقتصاد محور در جهت شکوفایی  اقتصادی این استان تلاش کنیم و همه  مسائل را با دید سیاسی ننگریم.

 وی یاد آور شد:  نباید در برنامه ریزی و رسیدگی به امور مردم دیدگاه سیاسی را دخالت داد  کما اینکه کار سیاسی در جای خود محترم است، کشمکش های سیاسی و شهر گرایی جایی در مدیریت استانی  ندارد و نباید با ایجاد جو ی پرتنش  فرصت سرمایه گذاری را  در استان کند کرد.

وی  سیاسی کاری را  یکی از عوامل مدیریت ضعیف استانی خواند و گفت:  ثبات مدیریتی  ،قرائت واحد از قوانین  ،برطرف کردن قوانین دست و پاگیر و مزاحم  و توجه یکسان از  نقطه صفر شرقی و غربی  به استان می تواند روند توسعه بخشی در مازندران را تند تر کند.

استاندار مازندران تشویق و فراهم کردن زمینه فعالیت مناسب برای کار آفرینان را  مهم توصیف کردو افزود :  سخت گیری ها ی بی جا را کنار بگذاریم و کار آفرینان را به سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در منطقه امیدوار سازیم.

اسلامی با بیان اینکه در فرآیند مدیریت فرهنگ عمومی و رفتار سازمانی نیازمند همدلی و هماهنگی هستیم ،تصریح کرد:  تمام استان باید در هیات شخصیتی واحد در آیند و با  حرکت جهادی، انسجام فکری مناسب چرخ  توسعه استان را  با حرکتی پر شتاب  در مسیر تعالی به حرکت در آورند.

وی یاد آور شد:  با تمر کز زدایی، خداحافظی از بوروکراسی، نامه نگاری های  غیرضروری و جلسات بی نتیجه  و پیروی از برنامه های ارائه شده از سوی دولت با تمرکز بر توانمندی های بومی بتوان از فرصت محدود رشد و توسعه بیشترین بهره را برد.

استاندار مازندران به مهاجرت روستاییان به شهرها اشاره کردو این روند را موجب گسست نسل ها  دانست و گفت: گسست نسل ها ضربه تاریخی را به  استان واردخواهد کرد و باید با افزایش توان تولیدی و حفظ بازارهای سنتی و کشاورزی در روستاها توان مشارکت روستاییان را  در افزایش تولید و بالابردن بهره وری و کیفیت زندگی و سطح در آمدی  بالا برد.

به گفته اسلامی با حفظ بازارهای سنتی، تقویت بخش تولیدات بومی ، بهبود کیفیت بخش کشاورزی، امضای تفاهم نامه های تجاری و بهبود روابط با  کشورهای همسایه  می توان  مازندران را از وضعیت فعلی به سمت بهبود و رونق اقتصادی سوق داد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.