.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در دومین حکم محمد اسلامی ؛
مشاور و مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار مازندران منصوب شد
شمال نیوز: استاندار مازندران با صدور حکمی مشاور و مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار را منصوب کرد.

حسن عسگری

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی، استاندار مازندران با صدور حکمی حسن عسگری را به سمت مشاور و مسئول پیگیریی های ویژه استاندار منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به سوابق و تجارب و تعهد و تقید جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور و مسئول پیگیریهای ویژه استاندار منصوب می شوید.

امید است با اتکال به الطاف الهی و تمتع از تجارب علمی و عملی خویش و در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و مؤید و منصور باشید.

پیش از این مهندس محمد اسلامی با صدور حکمی فیض الله حکیمی را به عنوان سرپرست حوزه استاندار مازندران منصوب کرده بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دلسوز مازندران 21 آبان 1396
آقای اسلامی استاندار محترم مازندران
باسلام و احترام
آقای مهندس فرامرز نقیبی عضو فعلی شورای شهر ساری از از افراد باتحربه و متخصص و توانمند مازندران از بهترین گزینه ها برای معاونت عمرانی استانداری مازندران هستند که با انتخاب مهندس نقیبی مازندران رو به توسعه و پیشرفت خواهد رفت.لذا از جنابعالی تقاضا داریم که مهندس نقیبی را بعنوان معاونت عمرانی استانداری مازندران انتخاب نمایید.
باتشکر

رضا 21 آبان 1396
تلفن یا سایتی را به گزارش و نظرات مردمی اختصاص دهید .و فردی صادق و معتمد را برای پایش و دسته بندی اطلاعات رسیده پیدا کنید.بگذارید مردم چشم و گوش شما باشند.
كارشناس 21 آبان 1396
البته كه استاندارمحترم بادرايت خاص خودشان نسبت به انتخاب اصلح معاونين خود اگاه ميباشند.
طلیم 21 آبان 1396
لطفا سوابق وتجربه واقامت ومحل تولایشان رابنویسیدممنون میشیم
علی 21 آبان 1396
شمابایدازسردارسرافراز حاج میکاییل فرجپورسردارسعادتی سردارحاج علی محمدصمدیان شهردارعزیز صادقلو استفاده بشه درپست های اجرایی استان بشه
نا شناس 21 آبان 1396
آقای اسلامی استاندارمازندران باسلام واحترام فرمانداران بازنشسته را عوض کنید این فرمانداران بازنشسته هرچه توان داشتند کار کردند دیگر خسته شدند دیگر موقع استراحت اینان است.ب............باتشکر
بی نام 21 آبان 1396
سوابق ایشون چیه؟
جمع کثیری از خ شهدا 22 آبان 1396
با سلام و احترام و تبریک محضر استاندار گرامی مازندران از آنجاییکه کشور عزیز ایران در دولت تدبیر و امید از هرگونه جنجال و کشمکش های داخلی و خارجی به دور گشته است لذا در این دوره استان نیاز صددر صد به تغییر در چهره مسولین خود داشته و با انتصاب جنابعالی استان امید تازه ای ب خود گرفته است.ما دوست داریم با حمایت از جنابعالی مدیران کار امدی را در دستگاههای اجرایی و خدماتی استان بگمارید وعلاوه در این بین این قشر در ادارات هم به حق خود برسند و در مناصب استانی و ادارات خود دارای جایگاه مدیریتی قرار گیرند از آنجاییکه ب شما ایمان داریم امیدمان دو چندان شده است.اما از جنابعالی تقاضا داریم از جناب مهندس سید محسن موسوی تاکامی در منصب مدیر جهاد کشاورزی استان استفاده گردد با توجه ب اینکه ایشان متعهد و مقید و متجرب در این بخش می باشند استان ب شکوفایی تازه در بخش کشاورزی می رسند.با کمال تشکر. جمع کثیری از قشر شاهد و ایثارگر
سرتیپ دوم پاسدار سهراب تقی پورآهنگر 22 آبان 1396
برادر عزیز و سرافرازم جناب آقای حسن عسگری
انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را به عنوان مشاور و مسئول پیگیریهای ویژه استاندار را تبریک عرض نموده و برای شما آرزوی توفیق خدمتگزاری به مردم شهید پرور و خدوم استان مازندران را از خداوند متعال خواستارم .
سرتیپ دوم پاسدار سهراب تقی پور آهنگر
مدیر عامل و عضو هیئت مدیره موسسه امین محاسب دقیق

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.