.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمام مازندران درگیر بارندگی شد/بالا آمدن آب رودخانه‌های مازندران
باران با شدت زیادی در حال باریدن است که رگبار شدید باران موجب آب‌گرفتگی معابر عمومی شهرهای مازندران شده است به‌طوری‌که تردد برای بسیاری افراد با مشکل مواجه شده است.

به گزارش شمال نیوز، صبح امروز بارش سیل‌آسای پاییزی به همراه رعدو برق مردم  مرکز مازندران را غافل‌گیر کرد، البته از شب گذشته آسمان ابری بود و انتظار بارش را داشتند ولی شدت بارش بیش از حد انتظار بود.

باران با شدت زیادی در حال باریدن است که رگبار شدید باران موجب آب‌گرفتگی معابر عمومی شهرهای مازندران شده است به‌طوری‌که تردد برای بسیاری افراد با مشکل مواجه شده است.

باران نوید طراوت و شادابی را می‌دهد با وجود اینکه رفت و آمد و همچنین کار کشاورزی که در حال حاضر فصل برداشت مرکبات است را با مشکل مواجه کرده ولی بارش‌ها نوید سرزندگی را می‌دهد، به‌ویژه امسال مازندران در فصل گرم سال با تنش آبی مواجه بوده است و چشم‌های همه مردم در انتظار بارش‌های پاییزی است.

براساس نقشه‌های هواشناسی این بارش‌ها یک روزه است و تا پایان امروز ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش شدید باران به همراه رعد و برق در شهرستان‌های ساری، نوشهر و گلوگاه هستیم.

احمد اسدی با اشاره به اینکه بارش در مناطق شرقی مازندران از شدت بیشتری برخوردار است، اضافه کرد: به همین دلیل شاهد آب‌گرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن آب رودخانه‌های استان هستیم.

وی با بیان اینکه این وضعیت تا اواخر امروز در آسمان مازندران ادامه دارد، افزود: امشب از شدت بارش‌ها کاسته شده و فردا تا پایان هفته جاری جو نسبتاً پایداری در آسمان استان حاکم می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به ساری، گلوگاه و بندر امیرآباد با 23 درجه و کمینه دمای هوا مربوط به بلده با صفر درجه سانتی‌گراد بوده است.

اسدی به بارش شدید باران در سطح دریای مازندران اشاره کرد و گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.995 seconds.