.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان مازندران
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از آمیزه های دینی ما است، افزود: حراست به عنوان چشم بیدار و مغز متفکر دستگاه اجرایی عمل کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مازند اسپرت، حبیب حسین زادگان در آئین تکریم و معارفه جدید حراست ورزش و جوانان استان با بیان اینکه وظیفه مسئولین خدمتگزاری است و این خدمات می بایست ارزشمند باشد، تصریح کرد: مازندران استان عرصه ورزش، و ورزشکاران این خطه پهلوان پرور برای کشور افتخارآفرینی می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از آمیزه های دینی ما است، افزود: حراست به عنوان چشم بیدار و مغز متفکر دستگاه اجرایی عمل کند.

حسین زادگان از زحمات چندین ساله خسرو سیفی در این تصدی تشکر کرد و انتصاب مهدی معافی را به سمت مسئول جدید حراست وزش و جوانان استان تبریک گفت.

در ادامه صانعی جانشین و معاون دفتر مرکزی حراست ورزش و جوانان ضمن تشکر از زحمات خسرو سیفی و تبیک به معافی گفت: ورزش یک حوزه پر مخاطب است و وزارت ورزش و جوانان همچون آموزش و پرورش جهت تعالی و توسعه ورزش با تک تک خانواده ها در ارتباط است.

این مسئول با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی اهمیت ویژه ای برای وزارت ورزش و جوانان دارد، افزود: توسعه حوزه های جوانان، بانوان و ورزش قهرمانی از دیگر محورهای مهم با اهمیت وزارت ورزش و جوانان است.

وی همچنین حوزه حراست ورزش و جوانان با توجه به اهمیت موضوع بسیار مهم دانست.

همچنین ایمانی مدیرکل حراست استان مازندران، حراست جایگاه حساس و مهم است، اظهار کرد: این مسئولیت ها فرصت گرانبها، نعمت، توفیق و امانت الهی استو باید به خوبی انجام وظیفه کنیم.

گفتنی است، در پایان از زحمات چندین ساله خسرو سیفی در مسند حراست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران تقدیر شد و مهدی معافی مسئول جدید حراست ورزش و جوانان استان منصوب شد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.