.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۲۳۸ پروژه نیمه تمام در مازندران وجود دارد
استاندار مازندران، برای برون‌رفت از وضعیت فعلی بر ارائه راهکارهای توسعه‌ای در بخش اقتصادی توسط اتاق بازرگانی تأکید و شمار پروژه های نیمه تمام را ۲۲۳۸ طرح اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی، استاندار مازندران، شامگاه جمعه، در اولین نشست خود با رئیس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران گفت: مهم‌ترین قابلیت مازندران که به‌عنوان ثروتی بزرگ در این استان مطرح است؛ مردم این استان هستند و خدمت به این مردم افتخار بزرگی است .

اسلامی تشکیل اتاق فکر توسعه‌ای مازندران را یکی از راه‌های عملی برای برون‌رفت از شرایط فعلی اقتصادی خواند و بیان داشت: توان بالای بخش خصوصی در مدیریت فضای کسب‌وکار استان می‌تواند با برندسازی در حوزه محصولات مازندران از حیثیت صنفی این بخش حفاظت کند.

وی شرایط جغرافیایی مازندران را برای انجام مراودات اقتصادی و تجاری  مناسب ارزیابی کرد و افزود: قرار گرفتن در حاشیه دریای خزر و نزدیکی با کشورهای آسیای میانه فرصت مناسبی را برای  استفاده از بازار این کشورها فراهم ساخته است .

استاندار مازندران صادرات را راه مهمی برای توسعه فرآیند اقتصادی نام برد و تصریح کرد: توجه به کیفیت در فرآوری و بسته‌بندی محصولات می‌تواند در حوزه صادراتی اعتماد بازار کشورهای همسایه به محصولات ایرانی را بیشتر کند .

اسلامی به کیفیت مناسب محصولات لبنی در مازندران اشاره کرد و گفت: صادرات خوب محصولات لبنی مازندران به کشورهای دیگر توانمندی این بخش را در بازارهای رقابتی نشان می‌دهد و این زنجیره تولید و فروش می‌تواند در حوزه اشتغال هم نقش‌آفرینی خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: توانمندی اتاق بازرگانی در ارائه راهکارهای اقتصادی و توسعه‌ای و مشارکت بخش خصوصی در  روند توسعه اقتصادی مازندران می‌تواند راهگشا باشد .

اسلامی به جاذبه‌های گردشگری مازندران اشاره و تاکید کرد: مازندران با پذیرش بیش از ۲۰ میلیون گردشگر در طول سال باید در این بخش توانمندی‌های خود را افزایش دهد تا از جذابیت‌های گردشگری خود درآمد پایدار کسب نماید .

استاندار مازندران در خاتمه سخنانش با بیان اینکه در استان ۲ هزار ۳۳۸  طرح نیمه‌تمام وجود دارد، خاطر نشان کرد: توجه دولت به اتمام طرح‌های نیمه تمام است و باید با برنامه‌ریزی دقیق بر پیشرفت عمرانی این طرح‌ها تاکید کرده و آنها را به سرانجام برسانیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.