.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ولایت‌مداری و اقتصاد مقاومتی دژ شکست‌ناپذیر مقابله با آمریکاست
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: ولایت‌مداری، خودباوری ملی، کار جهادی و اقتصاد مقاومتی دژ شکست‌ناپذیر مقابله با آمریکا است.

به گزارش شمال نیوز،حسین نیازآذری 13 آبان را روز مهم و تاریخی در سرنوشت کشور دانست و بر ضرورت پایداری ملت انقلابی ایران اسلامی در برابر سیاست‌های سلطه‌گرایانه آمریکا تأکید کرد.

وی خوی ظالمانه امریکا را عامل برهم زدن ثبات در جهان خواند و مبارره با اهداف شوم امریکا را دفاع مظلوم در برابر ظالم اعلام کرد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران، ولایت‌مداری، خودباوری ملی، کار جهادی و اقتصاد مقاومتی را دژ مستحکم و شکست‌ناپذیر در مقابله با آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان ما به تأسی از راه امام و شهدا در تجلی شعار ما می‌توانیم در تحقق منویات مقام معظم رهبری بکوشند و بدانند که با کسب دانش و معرفت می‌توانند ایستادگی کنند.

نیازآذری با تأکید بر ادامه ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا تصریح کرد: نسل آگاه و متدین امروز ما برای ساختن ایران اسلامی نگاه وابسته‌گرایانه را نمی‌پسندد و روی پای خود می‌ایستد. 

وی با گرامیداشت روز دانش‌آموز و شهدای جان برکف دانش‌آموزی از آنان خواست در سنگر علم و دانش و تهذیب نفس کوشا باشند تا کشور را در مقابل دشمنان محافظت کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در پایان اظهارات بی‌شرمانه ترامپ ضدملت و دولت ایران را نشان‌دهنده خوی استکباری آمریکا دانست و بر حضور متعهدانه آحاد ملت به‌ویژه جوانان در عرصه‌های مختلف پافشاری کرد. 

نیازآذری وحدت و انسجام نیروهای انقلابی را عامل مانایی و دوام انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: اگر همه ما متحد، با ایمان و باصلابت باشیم توطئه‌های دشمنان ناکام خواهد شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.