.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خداحافظی دو شغله‌ها با کار ؛
منع بکارگیری بازنشستگان در ادارات از 20 آبان اجرا می‌شود/ بازنشسته‌ها ادارات را تخلیه کنند
رئیس سازمان بازرسی کشور گفت: به کارگیری مجدد بازنشستگان در نهاد‌های اجرایی ممنوع است و جریمه و مجازات به همراه دارد.

شمال نیوز: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: با تفسیر مجلس از 20 آبان ماه سال جاری اجرایی می‌شود و باید مدیرانی که بازنشسته می‌شوند، ادارات را تخلیه کنند.


به گزارش شمال نیوز، ناصر قاضی سراج در مراسم تودیع و معارفه بازرسان قدیم و جدید کل استان قزوین که صبح امروز با حضور مدیران استان در سالن عدالت دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار داشت: باتوجه به معضلات و نارسایی که در کشور وجود دارد، قاضی و قضات در کشور وجود دارند که به صورت شبانه‌روز تلاش و فعالیت می‌کنند.


وی افزود: موضوعی در خصوص تفسیر قانون ماده واحده منع استفاده از بازنشستگان بود که به کارگیری بازنشستگان هر مقامی می‌تواند هر پستی را اشغال کند؛ با تفسیر مجلس از 20 آبان ماه سال جاری اجرایی می‌شود و باید مدیرانی که بازنشسته می‌شوند، ادارات را تخلیه کنند.


رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: هر فردی در چارچوب ماده 71 در آن جایگاه قرار بگیرد، نمی‌تواند به عنوان بازنشسته دوباره مشغول به کار شود.


سراج از منع به کارگیری همه باز نشستگان در کشور خبر داد و گفت: دستگاه قضا با افرادی که عکس قانون عمل کنند برخورد می‌کند و باید تمام وجوهی که دریافت کرده است برگرداند. سازمان بازرسی کل کشور اصل 174 قانون اساسی نظارت بر امور و اجرای صحیح قوانین است.


رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه یکی از خروجی‌های این سازمان به محاکم، هیأت‌های بدوی است، یادآور شد: مدیران نباید خلاف قانون عمل کنند و در غیر این صورت با آن‌ها برخورد شده و متحمل مجازات می‌شوند.


سراج گفت: ما در سازمان بازرسی کل کشور رویه پیشگیری را نصب‌العین خود قرار داده‌ایم و باید با فسادهایی همچون قاچاق در کشور مقابله کرده و آن را ریشه‌کن کنیم چراکه واحدهای تولیدی رو به تعطیلی است.


* انقلاب اقتصادی محقق نشد

وی با بیان اینکه نقدینگی در کشور حد صفر بوده و پول سرمایه در گردش هم صفر است، مطرح کرد: باید فرامین رهبری را محقق کنیم چراکه ایشان بر تولید و اشتغال تأکید فراوان دارند و اگر این مهم در کشور محقق شود، بسیاری از مشکلات جدی برطرف می‌شود.


رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به بخش خصوصی اضافه کرد: در استان قزوین پنج واحد مشکل‌دار وجود دارد که با مدیریت قوی دادستان، دادگستری مدیریت شده و با همکاری استاندار برطرف شود تا شاهد بحران کارگری در استان نباشیم.


سراج تشریح کرد: قانون در رابطه با بخش خصوصی منع کرده است که کارگران را تا پنج سال حق ندارد تعدیل و یا خراج کند و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به پیش رویم.


وی عنوان کرد: امروز در خصوصی‌سازی، انقلاب اقتصادی محقق نشده و تولید نابود شد و با بررسی‌های صورت گرفته 18 درصد خصوصی‌سازی به بخش خصوصی واقعی واگذار شده و 21 درصد هم رفع دیون شده است.


رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: امروز واگذاری‌ها در کشور منجر به شکست شده و خروجی آن اخراج کارگران بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 آبان 1396
چرا اکثر مدیران کل که بازنشسته هستند هنوز مشغول بکار هستن امثال مدیر کل منابع طبیعی مازندران - ساری و مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران و رئیس جهاد کشاورری استان و...
هم استانی 10 آبان 1396
کارکنان آموزش و پرورش مازندران بازنشسته شدند و تسویه حساب کردند و کلیه مزایای پایان خدمت دریافت کردند و دوباره مشغول بکار شدند مثل درمانگاه فرهنگیان در ساری و بجای این نیروها می توانند چندتا جوان بیکار مشغول بکار شوند یعنی هم حقوق بازنشستگی خودشون می گیرند و هم یک حقوق جداگانه از آموزش و پرورش در درمانگاه فرهنگیان در ساری دریافت می کنند. چرا مدیر کل آموزش و پرورش اونهایی که بازنشسته شده و پول پاداش پایان خدمت دریافت کرده دوباره آنها را بکارگیری می کند.
این است عدالت
نا شناس 10 آبان 1396
مدیران بازنشسته باید سریعا از ادارات خارج شوند.
نا شناس 10 آبان 1396
معاونان استاندار همه بازنشسته هستند و باید تغییر کنند
نا شناس 10 آبان 1396
رییس دانشگاه مازندران که یک بازنشسته هست الان دوسال هست بدون هیچ گونه مجوز و قانونی با رانت افراد در دولت در جایگاه ریاست نشسته است
فرهنگی 10 آبان 1396
با این حساب در اداره کل آموزش و پرورش مازندران با خیلی ها خداحافظی خواهد داشت. کسانی که نبودشان بهتر از بودنشان است
شهرام اطاقسرایی 10 آبان 1396
باسلام اقای قاضی جناب عالی که بازنشسته ای ببخشید فرمایش کردی درحداستانداریا معاونین وزیر یاوزیر /////........................حتی مشاورفلان فلان الله اکبرچیزی برای جوانان فارغ التحصیل نمیونه یابازنشسته ها خودشونو بلد کارمیدونن یا ترک قدرت سخته /یاجوانان قبول ندارید پس که بایدجوانان باورکرد الان سطح تحصیلات رسیده به فوق لیسانس ودکتر پس که نوبت جوانان میشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.842 seconds.