.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رونق روستا‌های مازندران با پرداخت تسهیلات ۵۴ میلیاردی
تسهیلات ۵۴ میلیارد تومانی منابع روستایی برای رونق اشتغال و تولید در مازندران پرداخت می‌شود.

به گزارش شمال نیوز ،حسن خیریانپور معاون امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: دفتر روستایی استانداری استان در حال پرداخت تسهیلات ۵۴ میلیارد تومانی ازمنابع روستایی است.

وی سهم استان مازندران را از محل منابع ۱.۵ میلیارد دلار توسعه روستایی، ۶۰۰ میلیارد دلار اعلام کرد و افزود: ریال به ریال این تسهیلات باید در سطح مازندران پیگیری شده و تا پایان آذر امسال جذب خواهد شد.

معاون امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: ظرفیت‌های مانند گردشگری، کشاورزی، شیلات، گل و گیاه، گیاهان دارویی و صنایع دستی فرصت‌های بسیاری مناسبی برای ایجاد اشتغال در روستا‌ها است.

خیریانپور گفت: تولید و اشتغال دو امر مهم در کشور بوده که برای تحقق آن باید عزمی همگانی در ادارات دولتی، بخش خصوصی و تشکل‌ها ایجاد شود.

وی درباره سامانه رصد افزود: ۹۷۰ هزار شغل امسال در کشور باید ایجاد شود که سهم استان مازندران ۴۳ هزار شغل است.

خیریان پور با تاکید بر اینکه مدیران هر اشتغالی که ایجاد می‌کنند، در سامانه رصد ثبت کنند، گفت:: تا هفته گذشته ۱۵ هزار شغل در سامانه رصد استان ثبت شد.

معاون امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران افزود: ۳۰ هزار میلیارد تومان در قالب سرمایه در گردش و از محل طرح تکاپو ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بسته رونق تولید امسال پیش بینی شده است که سهم استان مازندران ۶۱۸ میلیاردتومان بوده که دو تا پنج درصد یارانه دارد.

وی منابع تملک و دارایی، منابع داخلی بانک‌ها، سرمایه‌های بخش خصوصی و ۶۷۰ میلیون دلار سهم مازندران در سرمایه گذاری خارجی را از دیگر فرصت‌های ایجاد اشتغال دانست و گفت: این مجموعه منابعی است که باید با تمام توان به سمت جذب آن‌ها برویم./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.