.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از کش و قوس های فراوان و رای ناپلئونی ؛
شهردار بابل بالاخره انتخاب شد
شمال نیوز : در جلسه علنی شورای شهر امروز با دستور انتخاب شهردار، ۹ عضو شورای شهر پس از بررسی برنامه‌های ۵ کاندیدای نهایی در جلسه‌ای با پنج رای ...

شمال نیوز: "محسن کبود فیروزجائی" با حداقل رای به عنوان شهردار بابل انتخاب شد تا با رای ناپلئونی مدیریت شهری را بپذیرد . 

به گزارش شمال نیوز، در آخرین جلسه علنی شورای شهر با دستور انتخاب شهردار، ۹ عضو شورای شهر پس از بررسی برنامه‌های ۵ کاندیدای نهایی در جلسه‌ای با پنج رای محسن‌کبود فیروزجائی را به عنوان شهردار بابل انتخاب کردند.

محسن کبود فیروزجائی پیش از این سمت‌های معاون عمرانی فرمانداری بابل و کارشناس مسکن اداره کل راه و شهرسازی در کارنامه خود دارد.

این در حالی است که انتظار می رفت شهردار شهر بزرگ بابل با رای قاطع اعضای شورای شهر انتخاب و با پشتوانه آن بتواند گام های بزرگی را بردارد .

به هر روی اکنون از اعضای شورای اسلامی شهر بابل انتظار می رود فراتر از تعداد آرای کسب شده از شهردار منتخب شورا ( نه 5 عضو ) حمایت تمام قد نمایند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 آبان 1396
این کی بود دیگه . بابا این همه گزینه قوی تر بود والا
قائمشهری 8 آبان 1396
سلام.بالاخره شهردار قائم شهر کی مشخص میشه.چون من ارباب رجوع هستم برخی از معاونین محترم شهرداری را نمیشه پیدا کرد.لااقل تکلیف ما ارباب رجوع مشخص میشه
یاسینی 8 آبان 1396
باسلام اینجانب به مهندس کبود تبریک میگویم و موفقیت و پیروزی را برایشان آرزو دارم
نا شناس 8 آبان 1396
هر چه روستائی شدن شورای شهر
یا حق 8 آبان 1396
مردم شریف بابل و 5 عضو نسبتا کارشناس و محترم حامی انتخاب شهردار جدید؛ آیا دقت کردید تا ببینید جایگاه بابل بزرگ، بدست خودمان، روز به روز کوچک و کوچک تر می شود؟!!
این دوران هم سپری می شود ولی شاید روزی به این نتیجه برسید که هنوز خیلی زود بود تا شما تصمیم گیرنده برای شهری بزرگ چون بابل باشید!
و بالاخره اینکه مردم شریف بابل هم شاید به زودی متوجه گردند که در انتخابات شوراها ؛ آرایشان به چه میزان واقع گرایانه بود...
بابلی 7 آبان 1396
متاسفم برای شهر بابل که با این همه بزرگیش شهرداری به این ضعیفی که در حد شهرداری زرگر شهر هم نبود.
بابلی 7 آبان 1396
احسنت به آقای دکتر شهابی ومتاسفم برای آقای شافعیان و جواد بیژنی.
شهروند 7 آبان 1396
خدمت دوستان عرض بشود که شهردار را شورا انتخاب نکرد بلکه از سوی نمایندگان شهر انتخاب شدند چون لابی های که از سوی نمایندگان مجلس به شوراها انجام گرفت سرانجام این داستان هم به پایان پذیرفت. چون انها شخصی را می خواهند که به دستور انها انجام وظیفه کند .
نا شناس 7 آبان 1396
ای کاش مهندس مولایی شهردار می شد.
بهروز 8 آبان 1396
باسلام ادب خدمت همشهریان عزیز بنده یکی دوتا طرح خوب دارم برای حل ترافیک شهر بابل ومدیریت کردنش واقعا سایت عزیز من شهروند بیسوادی هستم این نظرات رو شما به مدیران شهری برسونین واقعا شهر بزرگ بابل داره از بی لقایتی مدیران شهری ازبین داره میره تا مردم مازندران الخصوص شهر بابل باهم همفکر نشوند وبخواهند زیراب همو بزنن بابل نابود میشه بابل مدیر لایق وباپشتکار قوی میخاد که متاسفانه با مشکلاتی که شهر بابل باهاش دست به گریبان هست همدل نبودن مدیرانش هست که بابل به شهری واداده تبدیل میشود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.