.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلیل تغییر مدیرعامل گار مازندران اعلام شد+ زمان تودیع و معارفه
مدیرعامل جدید شرکت گاز مازندران سه‌شنبه هفته جاری با حضور مدیر گازرسانی ایران در ساری معارفه می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت گاز مازندران در روز سه‌شنبه هفته جاری برگزاری می‌شود.

در این جلسه جعفر احمدپور به عنوان مدیرعامل جدید شرکت گاز مازندران معارفه و محمداسماعیل ابراهیم‌زاده مدیرعامل سابق شرکت گاز استان تودیع می‌شود.

احمدپور مدیر بهره‌برداری شرکت گاز مرکز استان بوده که جایگزین ابراهیم‌زاده شده است.

مدیرعامل سابق شرکت گاز مازندران در ارتباط با این تغییر اظهار کرد: 35 سال خدمت صادقانه، عاشقانه و جهادی کرده و اکنون درخواست بازنشستگی داده‌ام.

محمداسماعیل ابراهیم‌زاده با بیان اینکه از زمانی 22 ساله بودم شروع به خدمت در نظام جمهوری اسلامی در حوزه گاز کرده‌ام افزود: 30 سال از این 35 سال خدمت در شرکت گاز مازندران بوده است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره دلیل این تغییر بیان کرد: هیچ دلیلی جز بازنشستگی برای تغییر وجود نداشته و بعد از 35 سال خدمت جهادی درخواست بازنشستگی‌ دادم.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید گاز مازندران ساعت 13 الی 15 بعدازظهر در سالن هلال احمر شهرستان ساری با حضور سعید مؤمنی مدیر گازرسانی ایران برگزار می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 7 آبان 1396
حیف شد که رفتن فرد توانمندی بود
نا شناس 7 آبان 1396
حیف شد که رفتن فرد توانمندی بود
نا شناس 8 آبان 1396
پس از 35 سال خدمت جهادی!!!درخواست بازنشستگی دادم!! شما ها اگه بازنشستگی و عزراییل به سراغتون نیاد تا قیامت ول بکن پست نیستید.
محمد 8 آبان 1396
ایشوم تلاشگر و باسواد هستند براشون آرزوی سلامتی می کنم...
کارشناس مطلع 7 آبان 1396
ایشان از جمله مدیران با تجربه در حوزه کاری خود بوده و توان اجرائی بالای در توسعه شبکه گاز استان خصوصا در نواحی سخت کوهستانی داشته اند بجاست طی یک مراسم ویژه ای مورد تقدیر از طرف استاندار به نمایندگی از دولت و مدیریت کلان استان قرار گیرند.
ناشناس 8 آبان 1396
من کاری با این مدیرندارم ولی مدیر که از سمتش برداشته بشه دلایل مختلف داره برای تعویض مدیر چندین استاندار و میبینه هیچ عملکرد مثبت نداره ولی همچنان میخاد که بمونه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.144 seconds.