.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهید «یاسر زندی» در شناختنامه سرداران و امیران مازندران
شمال نیوز: کتاب سردار شهید «یاسر زندی» شامل اطلاعات مختصری از زندگینامه، شرح مبارزات انقلابی، حضور در دفاع مقدس، دیدگاه‌ها و ویژگی‌های شخصیتی این شهید والامقام است که در اواخر سال ۹۵ وارد بازار نشر شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، کتاب سردار شهید «یاسر زندی » در قالب مجموعه ۳۶گانه شناختنامه سرداران و امیران شهید مازندران به سرپرستی «زین‌العابدین درگاهی» و به نویسندگی «یاسر زندی» فرزند این شهید بزرگوار، به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران توسط انتشارات «رسانش نوین» و با همکاری انتشارات «سرو سرخ» اواخر سال ۹۵ به چاپ رسید.


این کتاب که در قطع پالتویی جیبی به چاپ رسیده است شامل اطلاعات مختصری از زندگینامه، شرح مبارزات انقلابی، حضور در دفاع مقدس، دیدگاه‌ها و ویژگی‌های شخصیتی این شهید والامقام است.

 

در بخشی از این کتاب آمده است: یکی از مواردی که همه شهدا به آن توجه داشتند و اصرار می‌ورزیدند، حفظ حجاب برای زنان بود.

 

«سکینه غرایاق زندی» خواهر شهید نقل می‌کند: « برای ثبت نام در کلاس پنجم بود که نیاز به عکس ۴*۳ داشتم. داداش یاسر و همسرش زحمت کشیدند و من را به عکاسی بردند. در عکاسی وقتی روسری را مرتب کردم و آماده عکس گرفتن شدم، ناگهان داداش یاسر مانع عکس گرفتن شد و دستش را روی صورتم آورد، طوری که از رفتارش تعجب کردم.

 

با کمی تأمل متوجه شدم که می‌خواهد روسری‌ام را درست کند و بخشی از موی سرم را که پیدا بود بپوشاند و حجابم را کامل کند. بعد از آن، طوری که عکاس نفهمد، آرام زیر گوشم گفت: «حالا خوب شد. سپس به عکاس گفت: لطفا عکس بگیرید.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.958 seconds.