.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت اختصاص یارانه‌ و مشوق‌های صادراتی به بخش کیوی و مرکبات در مازندران
رئیس مجمع نمایندگان مازندران به نشست با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی پیرامون صادرات مرکبات اشاره کرد و گفت: مرکبات و کیوی مازندران علاوه بر تأمین نیازهای داخلی قابلیت صادراتی داشته و از دولت پرداخت یارانه و مشوق‌های صادراتی، اعطای تسهیلات بانکی، خدمات حمل و نقل و برقراری تعرفه ترجیحی را خواستار شدیم.

به گزارش شمال نیوز، حسین نیازآذری درباره سه مکاتبه اخیر نمایندگان استان با مقامات ارشد اظهار کرد: پس از چند نشست تخصصی پیرامون مسائل استان تصمیم گرفته شد پیرامون تقویت صادرات خارجی به‌ویژه مرکبات، حمایت از پارک علم و فناوری مازندران و طرح مشکلات و دغدغه‌های بازنشستگان فرهنگی با رئیس‌جمهور و معاونانش مکاتبه دسته جمعی داشته باشیم و مسائل هر بخش را به دولت منعکس کنیم.

وی به نشست با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی پیرامون صادرات مرکبات اشاره کرد و گفت: مرکبات و کیوی مازندران علاوه بر تأمین نیازهای داخلی قابلیت صادراتی داشته و از دولت پرداخت یارانه و مشوق‌های صادراتی، اعطای تسهیلات بانکی، خدمات حمل و نقل  و برقراری تعرفه ترجیحی را خواستار شدیم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران افزود: در این مکاتبه با توجه به خسارت ناشی از برف پارسال و عدم حمایت دولت مطالبات تجار و  باغداران مازندرانی تاکید شده است.

نیازآذری، مکاتبه بعدی نمایندگان را درباره پیشتازی اقتصاد دانش‌بنیان و ساماندهی نظام ملی نوآوری در زمینه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و گفت: حمایت موثر از پارک‌های علم و فنآوری از طریق ایجاد زیرساخت‌های فیزیکی در برای تقویت ماموریت‌های نهادی این مراکز مورد مطالبه و توجه نمایندگان استان از رییس سازمان برنامه و بودجه بود.

وی تکریم وجوه منزلتی و معیشتی بازنشستگان به‌ویژه فرهنگیان  را از دغدغه‌های نمایندگان استان دانست و خاطرنشان کرد: برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان جلسات،مکاتبه‌ها و پیگیری‌هایی صورت گرفته و در قانون بودجه سال 97 در صورت موافقت و پیشنهاد دولت ترمیم‌های لازم برای حقوق و معیشت بازنشستگان مصوب شده است.

رئیس مجموع نمایندگان مازندران با تأکید بر همگرایی نمایندگان استان برای پیگیری مسائل و مشکلات استان در سطح ملی، گفت: تلاش داریم با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و با انسجام و برنامه‌ریزی در بودجه سال آینده نقش‌آفرینی موثرتری داشته باشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.