.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زائران اربعین با ۷۰۰ اتوبوس از مازندران به مهران می روند
رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: پیش بینی می شود ۲۵ هزار زائر به وسیله ۵۰۰ تا ۷۰۰ دستگاه اتوبوس از استان به مرز مهران اعزام شوند.

به گزارش شمال نیوز،عیسی خادمی اظهار داشت: به منظور هم اندیشی وهماهنگی لازم اعزام زائرین حرم اباعبدالله الحسین (ع) حدود ۲۵ جلسه با حضور مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده ای، استانداری، فرمانداری ها، نیروی انتظامی، اداره حج و زیارت و انجمن های صنفی در محل اداره کل برگزار و پیش بینی می شود ۲۵ هزار زائر با ۵۰۰ تا ۷۰۰ اتوبوس از استان به مرز مهران اعزام شوند.

وی افزود: موضوع نقل و انتقال زائرین عتبات عالیات در اربعین وهماهنگی ارگانهای ذیربط برای تحقق این امر و رضایت مندی زائرین بسیار مهم بوده ، از این رو برنامه های کامل و مدونی از سوی ارگان های مرتبط برای این مهم در دستور کار قرار دارد.

خادمی با بیان این مطلب که با توجه به تجربیات سالهای گذشته وبا برنامه ریزی مناسب باید ایمنی و مطلوبیت سفر را افزایش دهیم تا کوچکترین مشکل برای زائران به وجود نیاید اظهار داشت: انجمن های صنفی حمل و نقل مسافر استان برای نقل و انتقال زائران حرم ابا عبدالله الحسین (ع) در اربعین سرور و سالار شهیدان با تمام امکانات و تجهیزات اعلام آمادگی کردند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از جمله اقدامات انجمن ها و شرکت های مسافربری استان رافراهم کردن شرایط لازم برای آموزش رانندگان اتوبوس توسط پلیس راه استان درخصوص نحوه حرکت،رعایت سرعت، رعایت قوانین ومقررات رانندگی در هنگام بارندگی، استفاده از رانندگان باتجربه و مجرب، استفاده از اتوبوس های با کیفیت، حضور مدیران فنی شرکت های مسافربری قبل ازحرکت وسایل نقلیه درمحل،  لغو برخی از سرویس های در بستی،  افزایش سرویس های اعزام انتقال به مرز مهران ذکر کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.