.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انسداد محور کندوان از امشب
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در محور سوادکوه به‌صورت پرحجم و در محورهای کندوان، هراز و سمنان مازندران به‌صورت عادی و روان است.

به گزارش شمال نیوز،علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای هراز، کندوان و سمنان ـ مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محدوده کارسالار محور سوادکوه به‌صورت پرحجم است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محور کندوان از امشب مسدود می‌شود، اضافه کرد: محدودیت انسداد شبانه این محور از ساعت 21:30 تا 3 بامداد روزهای شنبه، یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته تا 10 آذر ماه امسال ادامه دارد.

این مسؤول با اشاره به آمادگی کامل تیم‌های راهداری سطح محورهای مازندران، تصریح کرد: در حال حاضر نیز تجهیزات فصل سرما توسط پلیس کنترل می‌شود و همراه داشتن این تجهیزات ضروری است.

قدمی بیان کرد: همچنین طی روزهای گذشته شاهد تصادفاتی در سطح محورهای مازندران بودیم که با توجه به مه‌گرفتگی و کاهش دید و عدم توجه کامل به جلو بوده که توصیه ما به رانندگان این است در این شرایط حتماً به توصیه‌های پلیس توجه کنند تا شاهد بروز حادثه یا اتفاقی نباشیم.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه کنند، خاطرنشان کرد: این توصیه‌ها به منظور سلامت و ایمنی کامل رانندگان و خانواده‌ها است تا که با توجه به فصل سرما و بارش رعایت سرعت مطمئنه،پرهیز از عجله و شتاب و رعایت فاصله طولی ضرورت دارد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.519 seconds.