.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش نماینده ساری به زمزمه های استانداری معاون وزیر دفاع ؛
« اسلامی » گزینه مجمع نمایندگان نیست /جلسه پیامکی را قبول ندارم
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: کجای قانون نوشته است استاندار باید غیربومی باشد؟ این که بگوییم بعد 40 سال به این شاخص رسیدیم که آیتم اصلی برای انتخاب استاندار غیربومی بودن است، عجیب است، مگر می‌شود همچین شاخصی بگذاریم؟ باید شایسته‌سالاری ملاک باشد.....
« اسلامی » گزینه مجمع نمایندگان نیست /جلسه پیامکی را قبول ندارم

به گزارش شمال نیوز، محمد دامادی پیرامون تصمیم وزارت کشور مبنی بر معرفی محمد اسلامی به‌عنوان استاندار مازندران اظهار کرد: اسلامی از طرف نمایندگان معرفی نشده است، مجمع قبلاً سه نفر را مشخص و معرفی کرد که در حال حاضر یک نفر استاندار شد و یک نفر در مسیر استاندار شدن است و از نفر سوم ان‌شاالله در جایگاه مناسب استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این گزینه را وزارت کشور طی تماسی که با رئیس مجمع داشتند پیشنهاد دادند، افزود: در مجلس جلسه‌ای گذاشته شد که نظرات آقایان متضاد بود، سپس گفتند جلسه‌ای در وزارت کشور برگزار شود، ابتدا قرار بود در دفتر آقای جبارزاده این جلسه برپا شود، سپس گفتند در دفتر وزیر جلسه داریم، برخی از عزیزان موافق بودند و بعضی از آقایان مخالف، بنده در این جلسه وزارت کشور شرکت نکردم و اطلاعی از محتوای آن ندارم و قائل به این موضوع نیستم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبق قانون نمایندگان در انتخاب استاندار حق دخالت ندارند اما باید نظارت کنند، دولت اگر می‌خواهد از مجلس نظر بگیرد عرفش این بود به مجلس احترام می‌گذاشت و تعاملی ایجاد می‌کرد، منتها گفتند ما این گزینه را انتخاب کردیم شما بیایید ببینید، اگر موضوع دیدن است که در جلسه معارفه می‌توانیم ببینیم.

دامادی خاطرنشان کرد: سطح و شأن مجلس روز به روز پایین‌تر می‌آید، مثلاً دولت وزیر علوم را معرفی کرد اما بنده هنوز ایشان را ندیدم، چطور می‌توانیم به ایشان رأی بدهیم؟ وزرا برنامه می‌دهند اما یک بند از برنامه‌های‌شان را عملی نمی‌کنند، چگونه می‌توان به وزیری رأی داد که نه برنامه‌های‌شان را شنیدیم و نه اصلاً ایشان را دیدیم؟

وی اضافه کرد: کجای قانون نوشته است استاندار باید غیربومی باشد؟ این که بگوییم بعد 40 سال به این شاخص رسیدیم که آیتم اصلی برای انتخاب استاندار غیربومی بودن است، عجیب است، مگر می‌شود همچین شاخصی بگذاریم؟ باید شایسته‌سالاری ملاک باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در مورد گزینه‌های استانداری باید شناخت ایجاد شود و ببینیم اصلاً این فرد استان مازندران را چقدر می‌شناسد؟ این چه روشی برای انتخاب مدیر ارشد استان است؟ من از رفتار آقای رحمانی‌فضلی به‌عنوان وزیری شایسته که خودشان نماینده مجلس بودند تعجب می‌کنم، خودشان آیا این رفتار را می‌پذیرند؟ پیامک دادند که فلان ساعت بیایید جلسه در وزارت کشور، من این روش را قبول ندارم، این باعث ایجاد شکاف بین نمایندگان و دولت می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حبیب 6 آبان 1396
پس حسین نیاز چی میگه ؟ یعنی وزیر هم مجمع رو بازی داد؟ این چه وضعیه ؟ چرا آخه چرا /
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 6 آبان 1396
آقای مهدی عبوری در رای گیری مجمع نمایدگان بیشترین را را آوردند برای گزینه استاندار مازندران و از این لحاظ مجمع نمایندگان استان باید مجدا آقای عبوری را به وزارت کشور معرفی نمایند.
علی 6 آبان 1396
استاندار غیر بومی بدرد استانونمیخوره چون هم شناختی از استان نداره و هم دلش به حال استان نمیسوزه
امیر محمد 5 آبان 1396
غیر بومی بودن استاندار بی توجهی به نخبگان استان می باشد
بیزار از تدبیر و امید؟؟چرا اسلامی؟؟؟ 6 آبان 1396
خیانتی که برخی از بزرگان اصلاح طلبان ساری در حق اصلاح طلبان مازندران انجام داده اند را هی چ وقت فراموش نمی کنیم ...امروز یا چهارشنبه اسلامی استاندار می شود و روحانی متاسفانه تودهنی محکمی به حامیان خودش می زند ...شک نکنید دیگر با امدن اسلامی به اصلاح طلبان رای نخواهم داد ...و هیچ وقت به روحانی اعهتماد نخواهم داشت.
محمود 6 آبان 1396
مگر نمایندگام به حرف هایی که در ایام تبلیغات می زنند عمل می کنند که وقتی وزرا به برنامه هایشان عمل نکردند گله مند باشند . در ایان انتخاب همه خالی بندی می کنند از چیزهایی می گویند که اصلا در صلاحیت و اختیارشان نیست تا رای بیشتری جمع کنند از عضو شورای شهر گرفته تا نماینده و وزیر و رییس جمهور
پاسخ ها به این نظر
فرهنگی 6 آبان 1396
دوست عزیر دوره بعدی هم هست.این دوره اگر استاندار غیر بومی باشد مردم هم جبران می کنند.
جوان ساروی 5 آبان 1396
نمایندگان ساروی با تعیین استاندار غیر بومی دیگه از رای خبری نیست.
سید 6 آبان 1396
من از اول هم می دونستم مجمع نمایندگان کاری ازش بر نمیاد
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 6 آبان 1396
نمایندگان رو حرف خودشون هم نیستند و به کسانی که خودشون رای دادن و انتخاب کردتد قبول ندارند.
ریکا نکائی 5 آبان 1396
انتخاب مجمع نمایندگان برای گزینه نهایی استانداری مازندران جناب دکتر مهدی عبوری بودند.
نا شناس 6 آبان 1396
اصلا وظیفه شون نیست . چطور حق مداخله به خودشون میدن. شما برین به وظیفه تون عمل کنین . قوانین درست وضع کنین یا قوانین رو اصلاح کنین چرا توی امور سیاسی دخالت میکنین؟ مشکل ما ایرانیا همینه از وزیر گرفته تا وکیل و نماینده ... هیچکس وظیفه شو نمیدونه ! یکی از مهمترین دلیل سرخوردگی جامعه ما همینه
شهروند مازندرانی 6 آبان 1396
باسلام و احترام
از آقای دامادی و همه نمایندگان محترم استان عاجزانه درخواست می کنیم که با انتخاب استاندار غیر بومی موافقت نکنند و با پافشاری و مقاومت خودشان یک استاندار بومی و جوان و دلسوز مازندران را بعنوان استاندار جدید مازندران انتخاب نمایند.لذا توجه داشته باشند که با انتخاب استاندار غیر بومی نه تنها استان پیشرفت نخواهد کرد بلکه مردم از نمایندگان خودشان دلسرد خواهند شد و در دوره آتی مجلس نباید از مردم توقع داشته باشند که پای صندوق ها بیایند و بهشون رای بدهند.مگه تو استان خودمون فردی پیدا نمی شود بتونه استاندار بشه که بخواهیم از جایی دیگه کسی را بیاریم که نه شناختی از استان داره و نه دلش بحال استان بسوزه
و کجای قانون داریم که استاندار باید غیر بومی باشد.نمایندگان استان باید رو حرف خودشون باشند و دربین خودشون رای گیری کردند و کسی را که بیشترین رای را آوردن مجددا به وزارت کشور معرفی نمایند. وقتی نمایندگان استان با هم همدل و متحد باشند وزارت کشور نمی تونه شخص غیر بومی را برای استاندار مازندران معرفی نمایند.شما نمایندگان مردم هستین و باید خواسه های مردم را برآورده نمایید.
از مدیریت محترم و زحمت کش شمال نیوز می خواهبم که این پیام شهروند مازندرانی را تو سایتشون بزارند تا به گوش همه مسئولین خصوصا نمایندگان شریف استان برسد.
باتشکر فراوان
نا شناس 6 آبان 1396
مگه استاندار بومی چه گلی کاشته ؟ شما نگران باند بازیهایتون هستید .
رضا از قائمشهر 6 آبان 1396
مازندران استاندار بومی میخواد والسلام
H 6 آبان 1396
چرا نمایندگان مازندران با هم هم نظر و اتحاد ندارند؟؟؟
نا شناس 6 آبان 1396
سلام آقای دامادی نماینده محترم شهرستان ساری اینقدر مخالت نکن شاید یک استانداراصفهانی بهتر از یک بومی کار انجام دهد.شما که با آقای عبوری که مرد کار وعمل بود مخالف بودین دیگر سر از مخالفت بدار. سال تمام شد.
نا شناس 6 آبان 1396
استاندار مازندران فقط عبوری هم بومی و هم جوان و هم عملگرا و دلسوز
بهشهری 6 آبان 1396
نمایندگان سری بعد انتخابات هم در کار هست.حالا برید دنبال استاندار غیر بومی
آیا غیر بومی ها می توانند بیایند به شما رای بدهند
ساروی 6 آبان 1396
آقای دامادی نماینده محترم لطفا به خواسته مردم که انتخاب استاندار بومی هست عمل نمایید
عادل 6 آبان 1396
جایگاه و شان نماینده مجلس را خود نمایندگان با خریدن رای و وعده های توخالی پایین آوردند ، البته آقای دامادی به وعده هایش مثل پدرش عمل کرد ، خدماتی چون چهار بانده کردن جاده ساری - تاکام ، رفع پیچ کلاج خسه مسیر کیاسر ، اشتغال جوانان و.... ؟؟؟ بعد از چهل سال ... آفرین مردم به این رای شما و ........
باقریان جویباری 6 آبان 1396
بومی بودن یک مزیت است ولی معیار انتخاب مناسبی نیست.
تحربه کارآیایی و توانایی فرد باید ملاک قرار گیرد.
مازندران محل تجربه اندوزی نیست.
مازندران محل بکار بستن تجربیات هست.
???? آقایان نماینده مواظب باشید مدیر درجه چندم را به مازندران نیاورند.
پاسخ ها به این نظر
م 7 آبان 1396
از لحاظ علمی و ضریب هوشی بیشترین میزان و درصد برای مازندران هست حالا چی شد که اینجا مازندرانیها یه آدم باهوش نداره؟
ح.. 6 آبان 1396
با سلام..بهترین کار اینه ک از عبوری حمایت بشه تا استاندار بشه چون واقعا حقش هست...از اون طرف هم جواد طالبی میتونه شهردار بشه جایگزین عبوری بشه...
احمد 6 آبان 1396
سلام به همه مازنی ها . ما باید متحد باشیم نباید بین خودمون بگو مگو داشته باشیم باید همدل و یکصدا باشیم تا به اهدافی که بتونیم استانی داشته باشیم که بیکار نداشته باشیم شهرکهای ما سه شیفت کار کنن کشاورزهای ما محصولات خوب و صادراتی تولید کنن استان مازندران باید به جایگاهی برسه که با منابعی که در اختیار داره از منابع طبیعی از گردشگری از کشاورزی از دامپروری از محصولات باغی و... هیچ نیازی به اعتبار دولتی نداشته باشه تا بریم پیش تهرانی ها گردن کچ کنیم دست نیاز دراز کنیم تا یه چیزی اگه موند به استان ما بدن .ما تا بین خودمون رو اصلاح نکنیم تا ابد هیچ اتقاقی نمیفته ما 12 نماینده در مجلس داریم چرا از موقیتی که میتونن برای یک استان یکپارچه انجام بدن استفاده نمیکنن بجای اینکه نماینده ها ی عزیز شهرستانی فکر کنن استانی فکر کنن هر دفعه یک جایی از زخم استان رو مرحم کنن به امید روزی که همه مازنی ها انشاء الله به خودکفایی صد در صد برسن فقط با همدلی بین خومون وگرنه به جز این راه به جایی نمیرسیم.
نا شناس 6 آبان 1396
حق مازندرانیها همینه اینه جواب رای به روحانی یه استاندار نمی تونین معرفی کنید نه یه وزیر دارین نه یه استاندار حقتونه
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 6 آبان 1396
دولت بی تدبیر و نا امید
علی برکت اللّه
علی حجازی 6 آبان 1396

ربیع فلاح : آب و هوای شمال محاله یادم بره اون همه شور و حال محاله یادم بره
شهر دارلمومنین هزارسنگر آمل 5 آبان 1396
انتخاب استاندار درحیطه وزیر کشوراست .چه ربطی به نمایندگان دارد .چرا اینقدر نماینده ها در عزل ونصبها دخالت میکنند.مگر تفکیک قوا نباید رعایت شود.متاسفانه در انتصاب رئیس اداره هم نماینده ها دخالت میکنند .شما بروید مشکلات اصلی کشور را حل کنید واگر دولت کم کاری دارد درمجلس به آن رسیدگی شود .نماینده را چه به کار راهسازی وغیره .آنها میخواهند برای انتخابات بعدیشان چیزی درچنته داشته باشند .
نادر 5 آبان 1396
نمایندگان محترم که قانونگذار هستند اول باید خودشان قانون را رعایت کنند . کجای قانون آمده که نمایندگان باید استاندار انتخاب ویا حتی پیشنهاد نمایند . این یه نوع زیاده خواهیست که محمل قانونی هم ندارد
نا شناس 5 آبان 1396
تولد دکتر محمود احمدی نژاد قلب تپنده محرومین مبارک باد
نادری 5 آبان 1396
حرف های نمایندگان را زیادی جدی نگیرید اینها همینجوری یه چیز های میگو یند
ناشناس 5 آبان 1396
سلام. به عنوان یه شهروند مازندرانی از هیات دولت درخواست میشود استاندارمازندران را هرچه سریع عوض کند. ممنونم
نا شناس 6 آبان 1396
بهترین گزینه دکتر عبوری برای استانداری مازندران میباشد.شبنم حقی نژاد
نا شناس 6 آبان 1396
آقای دامادی حالا دیگه می دونی کار تموم شد این حرف میزنی.این حرفها فقط برای گرفتن رای در ساری می باشد. میخوای بگی که من طرفدار استاندار بومی و عبوری بودم و وزارت کشور قبول نکردند.اگه راست میگی باید پافشاری و سماجت می کردین آقای عبوری استاندار مازندران می شدند.ولی مردم ساری و حومه در انتخابات مجلس جواب محکمی خواهند داد
نا شناس 6 آبان 1396
شمال نیوز چی شده چرا پیامها را نمیزارید
نا شناس 6 آبان 1396
به نظر من بهترین گزینه برای استانداری مازندران جناب آقای مهندس نریمان قائم مقام وزیر راه میباشند ، ایشان از سابقه اجرایی بالایی برخوردار میباشند
نا شناس 6 آبان 1396
آقایان ابه اصطلاح اصلاح طلب مازندران آیا یادتان هست که رئیس جمهور در ساری در دوره اولش چگونه استقبال شد و ما می دانیم که ایشان در ساری دارای قوم خویش فراوانی هم هستند آقای استاندار چنان تخم نفاق و ساری گریزی را رواج داد که مردم حتی از رئیس جمهور هم استقبال شتیانی نکردند
الآن من شنیدم با ورود استاندار غیر بومی معاون سیاسی او از بابل هست
چرا بعد حدود 40 سال انقلاب ساری نباید یک استاندار را داشته باشد؟
نمایندگان ساری که ادعا می کنند تاثیرگذار ترین نماینده هستند چه حرکتی برای استاندار شدن یک بومی مازندرانی کردند؟
آقای یوسف نژاد که حقیقتا با حمایت گروه عملگرایی رای بسیار بالایی آورد خودش را امیدوار به دوره دیگر نکند مردم همه اموراتشان را رصد می کنند
نا شناس 6 آبان 1396
من بعنوان یک نکایی که الآن شهردارمان یک ساروی است نه تنها ناراحت نیستم بلکه خیلی اقدام خوبی در برخورد با ادارات متخلف کرد بنا بر این به نماینده های محترم مازندران پیشنهاد می کنم که برای استاندار شدن آقای عبــــوری تلاش کنند ضمن اینکه هیچ دخالتی در منشور اداری دولت نکنند فقط راهنمایی کنند و به دولت بفهمانند که آقای عبوری می تواند بسیار برای استان موثر باشد
مهدی 6 آبان 1396
متاسفانه همیشه به فکر خراب کردن همشهری خود هستیم و در این میان دیگران هم از این موقعیت بهترین استفاده رو می کنند . من بعنوان یک مازندرانی شاید آقای عبوری را بخاطر دیدگاههای سیاسی قبول نداشته باشم ولی مشاهده داریم میکنیم که شهر ساری با تمام مشکلاتی که داشت الگوی دیگر شهرهای کلان کشور شده است . چرا نباید چنین فرد جوانی با اینهمه پشتکار نباید در این استان خدمن کند و وزارت کشور شخصی رو که در زمان اقای احمدی نژاد معاون آقای شفقت ( استاندار سابق مازندران)بود را برای استان مازندران در نظر بگیرد.
علی 7 آبان 1396
اگه همین کاردولت احمدی نژادمیکردپدرش درمیاوردید
سروش 7 آبان 1396
شمال نیوز دنبال منفعت طلبی هستی که کامنت ها رو درج نمیکنی آگه رسانه هستی، رسانه باید تبلور تمام نمای افکار جامعه باشه نه مثل شما سانسور گر و منفعت طلب.
م 7 آبان 1396
سلام به بزرگواران
همانطور که رییس دانشگاه علوم پزشکی غیر بومی انتخاب شد واقایان هیج اعتراضی نکردن برای دست بوسی خدمت رسیدن که از غافله عقب نمانند برای استاندار غیر بومی هم گاو قربابی میکنند
نا شناس 7 آبان 1396
استاندار غير بومي بهترين گزينه براي بهبود آشفتگي و چند دستگي هاي موجود در استان هست. تنها راهي كه ميشه مقابل باند بازي ها ايستاد و تفكيك شهر و قوم رو حذف كرد غير بومي بودن استاندار هست. ضمناً در اكثر استان هاي ايران استانداران غير بومي انتخاب شدند بنا بر سياست جديد دولت كه انصافاً تصميم درستي بوده است.
نا شناس 7 آبان 1396
آقاي دكتر ... يا مهندس ... دامادي لطف كن و به مسائلي كه در حيطه اختيارات شما نيست ورود نكن!
عباس 7 آبان 1396
متاسفانه برخی از نمایندگان محترم از انجام وظایفه اصلی خود که برایش قسم خوردند دورشدند و به حاشیه رو آوردند . به قول معروف ترک واجب کرده اند سنت به جا مباورند . حتی یکی از آنها پا را فراتر گذاشته و تغییر نظام سیاسی به نظام پارلمانی را مطرح نموده .این یعنی حذف ریاست جمهوری و انتخاب رئیس دولت با نام نخست وزیر توسط نمایندگان . این یعنی توهین به شعور سیاسی مردم و دور شدن از اصل دموکراسی که مغایر با شعارهای اولیه و اهداف انقلاب میباشد !! زیرا نماد شناسنامه ای کشور با شعار . استقلال .آزادی . جمهوری اسلامی شناخته شده و امام راحل هم بر آن تاکید موکد داشتند و برای تحقق و تثبیت و تقویت و تداوم آن شهدای زیادی تقدیم انقلاب شد به راستی مجلسیان با این پیشنهاد چه چیزی را دنبال میکنند ؟!؟؟؟؟!!!!
ساروی ریکا 6 آبان 1396
استاندار غیربومی لایق به ازاستاندار بومی نالایق
محمد 7 آبان 1396
تصمیمها اگر از روی احساسات و غرض ورزی باشد تبعات ناخوشایندی برای مردم استان خواهد داشت.آقای فلاح اهل حرف نبودند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.557 seconds.