.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش مدیرعامل آبفا مازندران به انتشار خبر استخدام فرزندش ؛
استخدام فرزندم در آب و فاضلاب بر اساس مصوبه وزارت نیرو بود
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: استخدام فرزند من در شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران بر اساس مصوبه قانونی در وزارت نیرو انجام شده است و این امر عادی است.....

شمال نیوز: مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: استخدام فرزند من در شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران بر اساس مصوبه قانونی در وزارت نیرو انجام شده است و این امر عادی است.


به گزارش شمال نیوز، ذبیح‌الله ذاکری در گفت‌وگویی ، در واکنش به انتشار خبر استخدام فرزندش در آب و فاضلاب شهری مازندران، اظهار کرد: : این موضوع روال عادی است، در برخی از استان‌ها معاون، مدیرعامل مسؤولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی این کار را کردند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران خاطر نشان کرد: این موضوع در گذشته هم بوده است و برخی از مسؤولان استانی اقدام به معرفی و جذب افراد اقدام کردند.

وی ادامه داد: فرزند بنده اولین نفر و آخرین نفر هم نیست مشغول کار می‌شود، در مازندران برخی از همکاران ما لطف دارند و تلاش برای سمت مدیرعاملی را در دستور کار خویش قرار دادند از این حربه استفاده می‌کنند.

ذاکری با اعلام اینکه در این دوره که بنده سهمیه دریافت کردم،فرزند شهید در حال جذب است، افزود: اسم 80 نفر را مطرح کردم که بیش از 30 نفر آنها تایید شدند و پسر بنده هم جزء این لیست بود،برای بقیه هم در حال پیگیری هستیم.

وی یادآور شد: برخی از انتشار دهندگان این مطالب استخدام و تبدیل وضعیت این 80 نفر را نمی‌بینند، این آقایانی که در حال حاضر داعیه مهربان‌تر از مادر شدند خودشان نسبت به جذب افراد از محل سهمیه تعین شده اقدام کردند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران اضافه کرد: در شرکت آب و فاضلاب قبل از حضور بنده بیش از 400 نفر جذب شدند، آیا همه غریبه نبودند.

وی با اعلام اینکه بنده حاضر هستم اسناد و اطلاعات مربوط به جذب افراد را در اختیار شما قرار دهم تا مشخص شود که قبل از بنده افرادی بودند که خودشان جانباز بودند و برای جانبازان کاری نمی‌کردند، گفت: از شما درخواست دارم که از نزدیک مراجعه کرده و مظلومیت بنده نه، مظلومیت شرکت را منتشر کنید.

ذاکری ادامه داد: شما بیایید از نزدیک ببینید که پاسخ این افراد داده شود، استان‌های دیگری هم این اقدام را پیش از بنده انجام دادند.


وی خاطر نشان کرد: پسر بنده قبل از مدیریت من در آب و فاضلاب مشغول کار بوده و سابقه طولانی در کار دارد، دو تا خواهرزاده‌های بنده برای جذب به من مراجعه کردند نتوانستم برای آنها کاری انجام بدهم، بعد چه طور به بنده تهمت استفاده از منصب دولتی می زنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.