.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیش از ۷۵ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف استان مختومه شد
سرپرست شوراهای حل اختلاف استان گفت: طی 6ماهه نخست امسال، 75 هزارو 484 فقره پرونده در شوراهای حل اختلاف مازندران مختومه شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، سیدخلیل اسماعیل‌نژاد افزود: شورای حل اختلاف یکی از پدیده‌های مهم بزرگانی چون آیت الله شاهرودی و آیت الله لاریجانی بوده و با افکار بزرگی که داشتند در بدنه قوه قضاییه به وجود آمده است.

وی با تاکید بر اینکه با سعی و تلاش وعملکرد خوب در این حوزه، بتوانیم فکر و ایده این بزرگان را تقویت کنیم ادامه داد: شوراهای حل اختلاف از اجزای مهم دادگستری هستند تا بتوانند در کنار دادگستری بخشی ازمشکلات جامعه رسیدگی کنند.

سرپرست شوراهای حل اختلاف استان مازندران گفت: این مجموعه عظیم قضایی و کمک قضایی در برابر طوفان جرائم اعم از کیفری و شبه جرائم بوده که سد اعظیم و مقاومی بوجود آورده که می‌تواند محاکم و دادگستری‌ها را در این دوره پیچیده روابط اجتماعی تا حدودی مددرسانی نماید و امنیت و آرامش اجتماعی را موجب شود.

این مقام قضایی در ادامه افزود: طی 6 ماهه نخست امسال 76 هزار و 192 فقره پرونده به شورای حل اختلاف استان وارد و از این تعداد 75 هزارو 484 فقره پرونده مختومه شده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.271 seconds.