.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی غرفه بانوان کارآفرین توسط شهرداری های مازندران
استاندار مازندران گفت: شهرداری ها مکلف هستند و در هر شهری در مکان های پارک و یا فضاهایی غرفه ای را ایجاد تا بانوان کارآفرین برای ارائه محصولات و بازاریابی از آن مکان استفاده کنند.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار شب دوشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه توانمندی زنان کارآفرین با عنوان لتکا در قائمشهر با بیان اینکه استانداری مازندران حمایت های فراوانی برای بانوان کار آفرین انجام داده است، اظهار کرد: برای حمایت  از بانوان توانمند که در زمینه‌های مختلف کار می‌کنند ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات سود ۴ درصد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه همچنین یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی تصویب شده که مربوط به روستاها است نیز پرداخت شده است، تصریح کرد: در گذشته از طریق صندوق کارآفرین امید، تسهیلاتی برای کسانی که کارآفرین بوده برای ارایه خدمات و به منظور ارتقای فعالیت های آنان تسهیلات روستایی پرداخت تا منجر به رونق اقتصادی روستا شود و در همین راستا افتتاح این نمایشگاه ها در دستور کار قرار دارد.

فلاح گفت: شهرداری ها مکلف هستند و در هر شهری در مکان های پارک و یا فضاهایی غرفه ای را ایجاد تا بانوان کارآفرین برای ارائه محصولات و بازاریابی از آن مکان استفاده کنند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: افتتاح نمایشگاه‌های اینچنینی با هدف ایجاد بازاریابی برای بانوان کارآفرین روستایی انجام شده است. /ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.