.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با توصیه به پرهیز از سیاسی کاری ؛
دفاع عزت الله یوسفیان ملا از وزیر پیشنهادی نیرو
شمال نیوز : نماینده مردم آمل افزود: هر فردی ممکن است سیاسی باشد و وابستگی سیاسی هم داشته باشد اما کسی که در راس وزارت‌خانه است نباید سیاست را در تصمیمات دخالت دهد، ساخت سد و نیروگاه فقط باید بر اساس پاسخگویی کارشناسی و بررسی های علمی باشد و موضوع سیاسی نشود.....

شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوعات سد و نیروگاه سازی نباید اینگونه باشد که ببینیم به نفع کدام گروه و جریان سیاسی است و یا لابی‌ای برای ساخت آن صورت گرفته یا خیر، با توجه به این امر با شناختی که بنده از آقای اردکانیان دارم ایشان از جمله افرادی است که سیاست را در امور فنی دخالت نمی‌دهد و این امتیاز بزرگی است.

به گزارش شمال نیوز ، عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره وزیر پیشنهادی نیرو اظهار داشت: اصل و اساس یک وزارتخانه تخصصی مثل نیرو که هم آب وهم برق را در خود دارد،علمی، فنی و تخصصی بودن است، حتما باید نیروهایی در آن حضور داشته باشند که وابستگی سیاسی به آن معنا که سیاست در تصمیماتشان دخالت کند، نداشته باشند.

وی افزود: هر فردی ممکن است سیاسی باشد و وابستگی سیاسی هم داشته باشد اما کسی که در راس وزارت‌خانه است نباید سیاست را در تصمیمات دخالت دهد، ساخت سد و نیروگاه فقط باید بر اساس پاسخگویی کارشناسی و بررسی های علمی باشد و موضوع سیاسی نشود.

یوسفیان ملا تاکید کرد: موضوعات سد و نیروگاه سازی نباید اینگونه باشد که ببینیم به نفع کدام گروه و جریان سیاسی است و یا لابی‌ای برای ساخت آن صورت گرفته یا خیر، با توجه به این امر با شناختی که بنده از آقای اردکانیان دارم ایشان از جمله افرادی است که سیاست را در امور فنی دخالت نمی دهد و این امتیاز بزرگی است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این وزیر پیشنهادی نیرو تجربه فراوانی داشته و سال‌ها در عرصه آب و برق کار کرده و کارنامه قابل قبولی دارد، در شرایطی که این وزارت‌خانه نیاز دارد که هر چه زودتر آب مسیر روشن و قابل حلی را طی کند، حضور ایشان بسیار سازنده است.

این نماینده مجلس بیان کرد: آنچه اکنون قابل لمس است اینکه بخشی از مسائل زیست محیطی به نحوه مهار آب در کشور بر می‌گردد، در برخی استان‌ها آب به حدی مهار شده که اصلا نیاز نبود و با کمال تاسف در این استان‌ها کاملا سیاسی برخورد شده و مهار آب بر اساس علم، دانش و تخصص نبوده است.

وی ادامه داد: استان‌هایی هستند که 95 درصد آب آنها مهار شد و نتیجه آن خشک شدن دریاچه ارومیه، تالاب گاوخونی و زاینده رود بوده است و استان‌هایی مثل آذربایجان غربی و یا کردستان را به لحاظ زیست محیطی به ورطه نابودی کشانده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.672 seconds.