.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری 5 صیاد متخلف ماهی در مسیر رودخانه هراز
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل گفت: 5 صیاد متخلف ماهی در مسیر آبریز رودخانه هراز به دام قانون افتادند و ادوات صیادی آنها ضبط شد.

به گزارش شمال نیوز،بهمن صادق‌نژاد اظهار کرد: صیادان غیرمجاز ماهی در حوزه آبریز رودخانه هراز به دام قانون گرفتار شدند.

وی افزود: طی بازدید از مزارع پرورش ماهی حوزه رودخانه هراز صیادان غیرمجاز با ادوات صید ماهی دستگیر شده و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل تصریح کرد: در این بازدید و بازرسی یک رشته تور ماهیگیری(سالیک)، چهار دستگاه لنسر و چهار قطعه ماهی قزل‌آلا از پنج صیاد متخلف در مسیر رودخانه کبیر هراز در منطقه لاریجان کشف شد.

این مسؤول با اشاره به بازرسی مستمر در قالب مأموریت زیست محیطی در حوزه آبریز هراز و مزارع پرورش ماهی، بیان کرد: در بامداد روزهای هفته گذشته نیز حین گشت و کنترل یگان حفاظت از آب‌بندان‌های منطقه جمشیدآباد یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد همچنین در این بین فرد متخلف متواری شده و پرونده مالک خودرو در مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

صادق‌نژاد با اشاره به کشف و ضبط دو قبضه اسلحه در این شهرستان، بیان کرد: مأموران حفاظت محیط زیست آمل پس از بازدید، گشت و کنترل حوزه استحفاظی در مناطق شالیزاری دشت‌سر آمل موفق به کشف و ضبط دو قبضه سلاح شدند که یک قبضه آن دولول مجاز و یک قبضه دیگر پنج تیر غیرمجاز و قاچاق بود.

وی ادامه داد: در این بین سه قطعه پرنده مرغابی دست‌آموز از شکارچیان غیرمجاز کشف و ضبط شد همچنین پرونده متخلفان برای پیگیری بیشتر به دستگاه قضا تحویل داده شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل با اعلام اینکه با آغاز فصل سرما هر سال تعداد زیادی از پرندگان زمستان‌گذران برای فرار از سرما، یخبندان و تهیه ساده غذا از عرض‌های شمالی کره زمین به عرض‌های جنوبی مهاجرت دارند، گفت: مازندران یکی از میزبانان پرندگان مهاجر است و باید برای این سفیران صلح و دوستی که نویددهنده رهایی بین جوامع بشری هستند با حراست و حفاظت میزبان‌های خوبی باشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.408 seconds.