.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارزش کالای گمرکی با قیمت واقعی کالا متفاوت است
رئیس کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی مازندران گفت: مشوق‌های صادراتی هم با وجود اینکه در قانون پیش‌بینی شده است از سال 89 تاکنون پرداخت نشده است.

به گزارش شمال نیوز، سیدمحمدجعفری صبح امروز در جلسه کمیسیون بازرگانی، اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی مازندران با حضور فعالان بخش خصوصی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان  اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جدی صادرکنندگان پرداخت یارانه و مشوق‌های صادراتی است.

وی تصریح کرد: با وجود اظهارنظرهای متفاوتی در ارتباط با پرداخت یارانه صادراتی و با وجود اینکه میزان صادرات استان هم چندان زیاد نبود، رقم یارانه در استان قابل پرداخت بود اما مبلغی عاید صادرکنندگان نشد و دولت به وعده خویش در این ارتباط عمل نکرد.

رئیس کمسیون بازرگانی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی مازندران اضافه کرد: مشوق‌های صادراتی هم با وجود اینکه در قانون پیش‌بینی شده است از سال 89 تاکنون پرداخت نشده است.

وی در ادامه با اعلام اینکه در بخش گمرک تناقضی در قیمت کالاها داریم، گفت: ارزش کالای گمرکی با قیمت واقعی کالا متفاوت است.

جعفری اضافه کرد: نداشتن پنجره واحد تجاری در گمرک یکی از دغدغه‌های جدی است که انتظار است این مشکل مرتفع شود.

وی با اعلام اینکه در حوزه واردات هم انتظار داریم که کالاهای واردات شود که مورد نیاز کشور باشد، افزود: کشور به کالاهای سرمایه‌ای و مواد اولیه نیاز جدی دارد.

رئیس کمسیون بازرگانی، اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به بحث صادرات زعفران ایران به اسپانیا، افزود: صادرات کالای خام باعث می‌شود که عواید آن نصیب کشورهای دیگر شود و این در حالی است که در کشور ظرفیت استفاده مطلوب‌ از این کالا وجود دارد.

وی در پایان گفت: سازمان جهاد کشاورزی و سازمان مدیریت برنامه و بودجه پاسخگوی عدم پرداخت یارانه و مشوق‌های صادراتی باشند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.242 seconds.