.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایندگان مازندران یاد بگیرند ؛
ترک سخنرانی وزیر کشور در اعتراض به انتصاب استاندار غیربومی
شمال نیوز : این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ترک سالن در حین سخنرانی وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار به خاطر اعتراض به انتخاب استاندار غیربومی بود.....

شمال نیوز : نمانیده ارومیه گفت : در اعتراض به انتخاب استاندار غیربومی، حین سخنرانی وزیر کشور سالن را ترک کردم .

به گزارش شمال نیوز ، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ترک سالن در حین سخنرانی وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار آذربایجان‌غربی به خاطر اعتراض به انتخاب استاندار غیربومی بود.

نادر قاضی‌پور اظهار داشت: با توجه به اینکه از انتخاب غیربومی استاندار آذربایجان‌غربی توسط دولت ناراضی بوده و هستم، دیروز در حین سخنرانی رحمانی فضلی وزیر کشور به نشانه اعتراض سالن را ترک کردم.

وی تصریح کرد: آذربایجان‌غربی در بسیاری از شاخص‌های توسعه همانند بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و درآمد سرانه، ضعیف و عقب مانده است و برای همین باید یک استاندار بومی و آشنا به مسائل استان به کار گمارده می‌شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هم‌اکنون وضعیت دریاچه ارومیه در موقعیت بحرانی قرار داشته و از سوی دیگر کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی آذربایجان‌غربی در وضعیت نامناسبی قرار دارند و برای همین باید فردی بر سر کار آید تا بتواند گوشه‌ای از مشکلات مردم استان را حل و فصل کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

غیربومی 24 مهر 1396
خوب اصلا چرا تو مراسم رفت . او اگر عرضه داشت قبل از انتصاب باید هنر بخرج می داد.
نا شناس 24 مهر 1396
سلام : در كجاي قانون اساسي نوشته شده كه استاندار ووووووبايد بومي باشد اين نظريه موجب اتحاد نيست چرا ايشان نماينده مجترم مي تواند در كليه امور كشور اظهار تظر كند؟؟؟؟؟زيرا قانون اساسي اين اجازه و اختيار را داده است رعايت قانون براي همه الزاميست و براي نمايندگان مجترم الزامي تر..
نا شناس 24 مهر 1396
مازندران استاندار غیر بومی نمی خواهد. استاندار جدید باید بومی و جوان و عملگرا باشد.قابل توجه نماینده محترم ولی فقیه در مازندران و نمایندگان محترم مازندران و بزرگان مازندران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.