.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرحله دوم جشن عاطفه‌ها 19 مهرماه در مدارس مازندران برگزار می‌شود
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با بیان اینکه مرحله نخست جشن عاطفه‌ها روزهای 23 شهریور ماه در سطح پایگاه‌ها و 24 شهریور سطح مصلاهای جمعه استان مازندران برگزار شده است، گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها 19 مهر ماه امسال در سطح مدارس سراسر مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، هر ساله با آغاز سال تحصیلی جدید میلیون‌ها دانش‌آموز در سراسر کشور در روز اول مهر با شور و اشتیاق فراوان راهی مدارس می‌شوند که تکاپوی دانش‌آموزان و والدین‌شان برای تهیه وسایل ضروری برای مدرسه، جلوه خاصی به فضای جامعه بخشیده است.

در آستانه سال تحصیلی جدید  بازار خرید نوشت‌افزار کیف و کفش و غیره برای دانش‌آموزان نیز از رونق بسیار خوبی برخوردار است.

با وجود اینکه بیشتر خانواده تلاش می‌کنند قبل از شروع سال تحصیلی تمام وسایل و امکانات لازم برای تحصیل فرزندان‌شان را به بهترین شکل ممکن فراهم کنند و در برخی موارد حتی بیش از نیازشان خرید می‌کنند اما خانواده‌هایی هم هستند که برای تأمین ملزومات ضروری فرزندان‌شان برای تحصیل با مشکلات جدی مواجه هستند و توان مالی برای فراهم کردن حداقل امکانات لازم برای فرزندانشان را هم ندارند.

 هر ساله قبل از بازگشایی مدارس در جشن عاطفه‌ها اقشار مختلف جامعه برای کمک به دانش‌آموزان محروم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و در حد توان خویش تلاش می‌کنند و با کمک‌های مادی و غیرمادی، در آستانه سال تحصیلی جدید، شادی را به  قشرهای آسیب‌پذیر جامعه هدیه می‌دهند.

جشن عاطفه‌ها فرصت مناسب برای کسانی است تا مهربانی را بین خود و همنوعان خود تقسیم  کنند و این حقیقت نیز برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه آشکار شود که هیچگاه تنها نخواهند بود؛ اما برگزاری جشن عاطفه‌ها و کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان نیازمند جامعه که متاسفانه به دلایل مختلف در سال‌های اخیر تا حدودی کمرنگ شده، بهانه‌ای است تا فرهنگ نیکوکاری و مهربانی در کل جامعه به‌ویژه در بین نوجوان و کودکان گسترش یابد تا همواره شاهد حضور گسترده و پرشور همه اقشار جامعه در این مراسم معنوی باشیم.

*19 مهر ماه؛ برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها روزهای 23 شهریور ماه در سطح پایگاه‌ها و 24 شهریور سطح مصلاهای جمعه استان مازندران برگزار شده است.

رضا نوروزی‌جعفری با بیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها 19 مهر ماه امسال در سطح مدارس سراسر مازندران برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین قرار است زنگ عاطفه‌ها در مدارس سراسر استان نواخته شود که مراسم نمادین آن در یکی از مدارس شهرستان میاندورود خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در مهر عاطفه‌ها دانش‌آموزان یاد می‌گیرند به دوستان و هم‌شاگردی‌های خود کمک کنند، افزود: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد نماینده کمیته امداد امام خمینی در تمام مدارس سطح استان حضور یابند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران به توزیع کارت مهربانی در جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: مبالغ جمع‌آوری شده در قالب تأمین نوشت‌افزار دانش‌آموزان در همان مدارس هزینه می‌شود.

 اینکه دانش‌آموزان در قالب جشن عاطفه‌ها با فرهنگ نوع‌دوستی و کمک به هم‌نوع آشنا شده و این مهم در میان آنان نهادینه شود از اهمیت بسزایی برخوردار است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.459 seconds.