.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
«ترامپ» تجسم منکر در جهان است
نماینده ولی‌فقیه در مازندران از ترامپ و اعوان انصارش به عنوان نمونه و تجسم منکر در جهان یاد کرد.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله طبرسی در همایش سالانه امربه‌معروف و نهی از منکر در ساری بابیان اینکه امروز منکر موثق ترامپ و اعوان‌وانصار آن هستند تصریح کرد: معروف موثق مقام معظم رهبری است.

وی بابیان اینکه قرار بود وزارتخانه‌ای برای امربه‌معروف و نهی از منکر تشکل شود گفت: این درحالی‌که است که در قانون اساسی نیز به این مقوله توجه شده است.

وی اظهار داشت: باید همانند سایر کارها نظیر ورزش و فرهنگ، سازمانی نیز باید به حوزه فکری و فرهنگی در امربه‌معروف و نهی از منکر سامان دهد.

وی به مقوله امربه‌معروف لسانی مدنظر مقام معظم رهبری اشاره و اضافه کرد: همه باید نسبت به این فریضه مهم احساس مسئولیت داشته باشند ولی امروز کمتر شاهد تذکرات لسانی هستیم.

آیت الله طبرسی ادامه داد: همان‌طوری که برای تخلفات رانندگی نظیر سرعت قوانینی داریم باید برای امربه‌معروف و نهی از منکر نیز تدابیر اجرایی و اعمال قانون داشته باشیم.

وی خواهان اقدام علمی برای امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه شد و گفت: آیات فراوان وبی نظیری در قران کریم درباره امربه‌معروف و نهی از منکر وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر مقوله امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه کمرنگ شده است گفت: محرم ماهی است که در آن معروف و منکر بیان‌شده است.

وی تصریح کرد: آیات و روایات زیادی درباره معروف و منکر در جامعه وجود دارد و باید حرکات ناموزون و بدعت‌های مذهبی را به عنوان منکر در نظرگیریم و با آن مقابله کنیم

طبرسی بابیان اینکه اصل عزاداری را قبول داریم گفت: اما با بدعت‌ها و خرافات در عزاداری‌ها مخالف هستیم و باید جلوی گرفته شود./مهر

 
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.628 seconds.