.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران همچنان بدون تغییر ماند !
انتخاب استاندار گیلان و چهار استان دیگر
شمال نیوز: سخنگوی وزارت کشور با اشاره به انتخاب پنج استاندار جدید در جلسه هیات وزیران گفت: مصطفی سالاری به عنوان استاندار گیلان انتخاب شد.

شمال نیوز : سخنگوی وزارت کشور با اشاره به انتخاب پنج استاندار جدید در جلسه هیات وزیران گفت: محمد حسن مقیمی به عنوان استاندار تهران انتخاب شد.

 

به گزارش شمال نیوز از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی گفت: در جلسه امروز یکشنبه هیات دولت که به ریاست دکتر روحانی برگزار شد، گزینه های پیشنهادی وزارت کشور برای تصدی مسؤولیت استانداری های؛ آذربایجان شرقی، تهران، ایلام، کرمانشاه و گیلان معرفی و با تصویب هیأت وزیران، برای این مسؤولیت انتخاب شدند.

 

سامانی افزود: بر این اساس، مجید خدابخش؛ به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، قاسم سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار ایلام، محمد حسین مقیمی به عنوان استاندار تهران، هوشنگ بازوند به عنوان استاندار کرمانشاه و مصطفی سالاری به عنوان استاندار گیلان تعیین شدند. 

مصطفی سالاری متولد سال 1355 روستای دشت گور شهر شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان است که در دولت یازدهم استاندار بوشهر بود.

سالاری تحصیلکرده رشته حقوق تا مقطع کارشناسی ارشد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت اجرایی دانشگاه بوردو فرانسه است همچنین دانشجوی دکتری رشته حقوق در دانشکده حقوق دانشگاه تهران است.

وی در سال 1381 جذب وزارت نفت شد و مسئولیت‌های متعددی در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس داشت و تا قبل از استانداری بوشهر رئیس پژوهشکده حقوق و توسعه پایدار مؤسسه مطالعاتی بین‌المللی وزارت نفت بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فقط عبوری 2 مهر 1396
استان مازندران نیاز به استاندار قوی و کارآمد دارد که آقای عبوری بهترین گزینه هستند لذا از همه مسئولین استان تقاضا داریم که به غیر از آقای عبوری به گرینه های دیگر اصلا فکر نکنند چون به ضرر کل استان تمام میشود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.157 seconds.