.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارزیابی عملکرد مدیران مازندرانی با رویکرد اشتغال
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت که عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در سال اقتصادی مقاومتی، اشتغال و تولید براساس کارکردشان در ایجاد اشتغال در استان ارزیابی می شود.

به گزارش شمال نیوز، حسن خیریانپور عصر روز شنبه در نهمین نشست شورای اشتغال مازندران در ساری افزود : با این رویکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان موظفند تا تمام فعالیت های سازمانی خود را با اولویت ایجاد اشتغال برای بیکاران سوق دهند.


وی اضافه کرد : با مدیران کم کار در ایجاد اشتغال نیز طبق منشور 2 جانبه برخورد می شود و در ارزیابی عملکردی آنها نیز لحاظ می شود.

**تحقق 22 درصد از تعهد اشتغال سال 96 مازندران
جانشین استاندار در شورای اشتغال مازندران گفت که 22 درصد از تعهد اشتغال استان برای سال 96 در نیمه نخست سال جاری محقق شده است.

خیربانپور آمار تعهد اشتغال استان را برای سال جاری حدود 44 هزار نفر اعلام کرده که تاکنون حدود 9 هزار و 425 از این تعهد از سوی دستگاه ها و مدیران دستگاه های دولتی تحقق یافته است.

وی از اداره کل صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی مازندران به عنوان 2 دستگاه موفق در اجرای طرح اشتغال در استان در نیمه سال نخست سال جاری اعلام کرده است.

خیربانپور میزان اعتبار پیش بینی برای اشتغالزایی در استان را برای سال جاری حدود 15 هزار میلیارد ریال بیان کرد.

در این نشست با پیشنهاد اتاق معدن مازندران مشوق های مالیاتی و تامین اجتماعی برای واحدهای فعال برتر در حوزه اشتغال به تصویب رسید که پس از تایید نهایی به دستگاههای مسوول ابلاع می شود.

طبق آخرین آمار نرخ بیکاری بهاره در مازندران 9.8 درصد از سوی مرکز آمار ایران اعلام شده که در مقایسه با بهار سال قبل حدود 3 درصد نرخ بیکاری استان کاهش داشته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.766 seconds.