.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازنگری در واقعه عاشورا ضروری است
نماینده مردم مازندارن در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر پشتوانه عاشورا نبود در جنگ آسیب می دیدیم از این رو ضرورت بازنگری در واقعه عاشورا محسوس است.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله علی معلمی پیش از ظهر شنبه، همزمان با هفته دفاع مقدس در دیدار با مسئولان، اظهار داشت: اعتقادات و باورهای دینی ما ریشه در فلسفه عاشورا دارد و هرساله که این ایام گرامی داشته می شود سزاوار است قیام عاشورا را بازخوانی کنیم تا بسنجیم که شرایط گذشته چه بوده و از چه عقبه هایی عبور کرده ایم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرنگان رهبری با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری، بیان کرد: ایشان فرمودند باید اهداف انقلاب و امام را ارزیابی کنیم تا ببینیم در کدام بخش ها پیشرفت و یا کدام بخش عقب افتاده ایم.

وی تصریح کرد: اگر مراقب نباشیم اهداف انقلاب از دست می رود و برای اینکه این اتفاق نیفتد باید با هوشیاری و مراقبت، همزمان به آینده و گذشته با دقت توجه کنیم.

امام جمعه قائم شهر با تأسی از سخنان مقام معظم رهبری، اظهار داشت: ملت مسلمان باید سعی کنند روی پای خود بایستند و ضمن داشتن مراوده با همه کشورها با مستقل اندیشیدن و مستقل عمل کردن به خود اتکا داشته باشند.

معلمی با بیان اینکه اسلام، امام و شهدا برای ملت عزت آوردند، عنوان کرد: سزاوار است همه مسئولان با هوشیاری به روز باشند تا ارزشهای بدست آمده از انقلاب حفظ و به دست نسلهای آینده سپرده شود./مهر

 
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.