.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تردد تمامی تریلرها از محور هراز ممنوع است
شمال نیوز : رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها همچنان از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: محدودیت یک طرفه شدن خودروها فردا در این محور اعمال می‌شود.
تردد تمامی تریلرها از محور هراز ممنوع است

شمال نیوز : علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم و روان است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

به گزارش شمال نیوز ، وی درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در محور هراز ممنوع اعلام شده است.

 

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها همچنان از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: محدودیت یک طرفه شدن خودروها فردا در این محور اعمال می‌شود.

 

قدمی به محدودیت تردد تمامی تریلرها به‌ جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در محور سوادکوه اشاره کرد و گفت: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد.

 

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت در محور کندوان همچنان ممنوع است، یادآور شد: محدودیت یک طرفه شدن این محور امروز و فردا اعمال خواهد شد.

 

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر اینکه مهم‌ترین عامل تصادفات سرعت غیرمجاز است، یادآور شد: با توجه به حضور مسافران شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران هستیم که لازم است رانندگان از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، انحراف به شانه خاکی جاده و رانندگی با خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.

 

قدمی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است. / فارس

22


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.