.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
داعش در سوریه و عراق نفس‌های آخر را می‌کشد
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: داعش و تکفیری‌ها در سوریه و عراق نفس‌های آخر را می‌کشند، هدف آنها تسخیر جمهوری اسلامی و به انزوا کشیدن نظام اسلامی است و برخی این موضوع را درک نمی‌کنند.

به گزارش شمال نیوز، محمدحسین بابایی ظهر امروز در مراسم شیرخوارگان حسینی در مصلی جمعه شهرستان ساری، اظهار کرد: مازندران با تقدیم 10 هزار و 400 شهید نقش بسیار اثرگذاری در دوران دفاع مقدس داشته است.

وی افزود: بعد از شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس بوده و این استان با تقدیم 38 شهید در دفاع از اسلام ناب محمدی به پا خواسته در برابر قدرت‌های بزرگ ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: آمریکا با حضور خویش در منطقه خاورمیانه برنامه دراز مدت برای خویش ترسیم کرد و بنا دارد که بر منابع خدادادی این منطقه تسلط پیدا کند.

این مسؤول بیان کرد: انقلاب اسلامی با ایستادگی مقابل ترفند آمریکا با جنگ تحمیلی مواجه شد، در هشت سال جنگ تحمیلی ما فقط با ارتش زرهی صدام نبودیم، بلکه بنا به اعتراف خود آنها بیش از 50کشور در حمله به نظام اسلامی حضور داشتند و هدف آنها از بین بردن انقلاب اسلامی که نشأت گرفته از انقلاب رسول‌الله و تجزیه ایران به پنج کشور کوچک بود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: انقلاب اسلامی نه تنها از بین نرفت، بلکه با تقدیم خون شهدا و اسارت تعدادی نیروهای ما امروز انقلاب به یک قدرت جهانی تبدیل شده است، انقلاب با هشت سال دفاع مقدس به سراسر جهان صادر شده و معادلات جهانی را بر هم زد.

بابایی خاطرنشان کرد: بعد از شکست نقشه شیطان بزرگ و نوکران آنها در روی زمین، طراحان اتاق فتنه و شیطان بزرگ طرح جدید را در منطقه اجرا کرده و به دنبال ایجاد خاورمیانه بزرگ با طراحی انگلیس هستند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان در غزه برای به اجرای خاورمیانه بزرگ، افزود: بسیجیان فلسطین به خوبی در برابر آنها ایستادگی کردند و طرح تقسیم سوریه را در دستور کار خویش قرار دادند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: دشمن برای مواجه با انقلاب اسلامی برنامه‌های متعدد ضد فرهنگی زیادی را در پیش گرفت و بیش از 300 دانشگاه در آمریکا پشتیبان این برنامه‌های ضد فرهنگی در سطح جهان هستند.

وی با اشاره به جنایت‌های که توسط نیروهای تربیت شده آمریکا یعنی وهابیت در حال اجرا است، افزود: این برنامه‌ها منجر به نسل کشی مردم سوریه، عراق و در دیگر نقاط جهان شد ولی نتیجه‌ای از این اقدامات دریافت نکرده و در همه جبهه‌های که برای مقابله با اسلام قرار گرفتند به شدت شکست خوردند.

بابایی یادآور شد: عدم دست‌یابی به نتایج طراحی شده دشمنان اسلام در خاورمیانه که با ایستادگی مردم منطقه مواجه شده است، وحشت جدی در بین لشکر آمریکا و ایادی آنها ایجاد کرده است.

وی با اشاره به قدرت آمریکا و عدم نتیجه‌گیری آنها در دست‌یابی به نقشه‌های ترسیم شده، افزود: یکی از مهمترین علت شکست جهانی آمریکا در سطح جهان، رهبری‌های هوشیارانه، دلسوزانه و مقتدرانه ولایت فقیه در دوران دفاع مقدس و پس از آن توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: یکی از علت‌های اساسی شکست دشمن در جنگ ولایت فقیه است، دیگر دلیل شکست دشمن تعبیت آگاهانه مردم از ولایت فقیه بوده است، مردمی که در اثبات محبت و ولایت پذیری همه وجود خویش را تقدیم می‌کنند.

وی با اشاره به نحوه شهادت حججی، افزود: این شهید حاضر به تقدیم سر برای انقلاب اسلامی شد و دست از اطاعت اسلام و ولایت فقیه نکشیدند.

بابایی خاطرنشان کرد: حدود هشت سال قبل تحلیل آنها این بود که اگر تا سال 2025 قلب جهان را تسخیر کنند رو به زوال و نابودی می‌روند، آنها معتقد هستند که قلب جهان در اختیار مسلمانان هستند و طرح‌شان را برای تصرف غرب آسیا اجرا کردند و به نتیجه نرسیدند.

وی بیان کرد: داعش و تکفیری‌ها در سوریه و عراق نفس‌های آخر را می‌کشند، هدف آنها تسخیر جمهوری اسلامی و به انزوا کشیدن نظام اسلامی است و برخی این موضوع را درک نمی‌کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.