.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 7 میلیارد ریالی اموال مسروقه و کالای قاچاق در طرح ظفر 9 چالوس

 فرمانده انتظامی استان از کشف 7 میلیارد و 815 میلیون ریالی انواع کالاهای قاچاق و مسروقه و 21 کیلو انواع مواد مخدر با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی «ظفر 9» در شهرستان چالوس خبر داد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "سید محمود میرفیضی" با اعلام این خبر، افزود: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی استان، نهمین مرحله از طرح "ظفر" با بسیج همه امکانات و با به کارگیری 150تیم عملیاتی در حوزه های مختلف شامل مبارزه با موادمخدر، برخورد با سارقان، برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز، برخورد با اراذل و اوباش، موضوعات ترافیکی و برخورد با تخلفات راهور در شهرستان چالوس به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه طرح ظفر در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس انجام می شود ،افزود: این طرح براساس نظرسنجی ها و خواست مردم و مسئولان با اشرافیت اطلاعاتی پلیس و هماهنگی دستگاه های قضائی و اجرایی در سطح شهرستان ها اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح ظفر 9 در شهرستان چالوس در مدت 24 ساعت از شناسایی و دستگیری13 اراذل و اوباش 121 متهم تحت تعقیب مراجع قضائی خبر داد و افزود: 175 دستگاه خودرو و موتورسیکلت به دلیل رعایت نکردن مقررات راهنمایی ورانندگی و ایجاد مزاحمت برای مردم در این طرح توقیف شد.

سردار میرفیضی اظهار داشت: در این طرح بیش از 21کیلو و 370 گرم انواع موادمخدر و انواع کالای قاچاق، اموال مسروقه و برخی محصولات ممنوعه کشف شد.

وی ارزش ریالی اموال مکشوفه اعم از کالای قاچاق و مسروقه را 7 میلیارد و 815 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این خصوص 25 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز ، انواع لوازم آرایشی و البسه نامتعارف، اموال سرقتی و دیگر اقلام قاچاق و غیر مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، از برخورد و اعمال قانون برای 3 هزارو 930 دستگاه خودروی متخلف توسط ماموران پلیس راه و راهور در زمان اجرای این طرح خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح ها شاهد ارتقاء احساس امنیت اجتماعی، آسایش و آرامش در استان باشیم.

ناصر زندی فرماندار شهرستان چالوس نیز نیز طی بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انتظامی استان در اجرای این طرح با بیان این که اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی نقش موثری در افزایش احساس امنیت اجتماعی در بین مردم دارد خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل مردم، سازمان ها و نهادها با نیروی انتظامی در ارتقاء امنیت اجتماعی اثرگذار است.

فرماندار شهرستان چالوس با بیان این که چالوس از جمله شهرستان های توریستی استان است که با حجم گسترده مسافرت ها و افزایش جمعیت شناور در بیشتر ایام سال مواجه می باشد،گفت: با تلاش های گسترده و اقدامات موثر فرمانده و کارکنان انتظامی چالوس شاهد امنیت مطلوبی در این شهرستان هستیم .

وی با قدردانی از عملکرد فرمانده انتظامی استان و کارکنان پلیس در اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در استان بر ادامه تعامل و همکاری کلیه مسئولان سازمان ها و نهادها از جمله دستگاه قضائی با نیروی انتظامی تاکید کرد./


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.