.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انعقاد ۱۰ میلیون دلار قرارداد تجاری در نمایشگاه ایران در ولگاگراد
رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: بیش از ۱۰ میلیون دلار قرارداد تجاری در زمینه سیمان و شیلات در نمایشگاه اختصاصی توانمندی های اقتصادی ایران در ولگاگراد منعقد شده است.

به گزارش شمال نیوز،عبدالله مهاجر با اشاره به استقبال خوب از اولین نمایشگاه اختصاصی توانمندی های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به محوریت مازندران اظهار داشت: قرارداد تجاری به ارزش بیش از ۱۰ میلیون دلار در زمینه سیمان و شیلات منعقد شده است.

وی افزود: اولین نمایشگاه اختصاصی توانمندی های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به مرکزیت مازندران با حضور بیش از ۴۰ شرکت ایرانی در ولگاگراد روسیه برگزار شد و شرکت های حاضر در نمایشگاه در زمینه های فرآورده های لبنی، سیمان،مواد غذایی، کشاورزی، برنج، شیلات، مواد معدنی، لوله و پرفیل، خدمات فنی و مهندسی، ام دی اف، فرش، صنایع دستی، لوازم بهداشتی، گل و گیاه فعالیت داشته اند.

مهاجر تصریح کرد: در این نمایشگاه فعالان اقتصادی مازندران – جمهوری اسلامی ایران در روسیه مذاکراتی داشته اند و منجر به عقد قراردادهایی نیز شده است.

اولین نمایشگاه اختصاصی توانمندی های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به محوریت مازندران از ۲۵ تا ۲۸ مردادماه در ولگاگراد روسیه برگزار شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.297 seconds.