.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
منتخب شورای شهر قائم‌شهر: منتخبان شورا فعلاً نباید حرفی از تغییر شهردار بزنند
منتخب شورای اسلامی شهر قائم‌شهر با بیان اینکه همانطور که از اسم شورا پیداست، با مشورت گروهی باید نظرها مطرح شود، گفت: اصلاً مناسب نیست که منتخبان شورا که هنوز کار آنها به صورت رسمی شروع نشده در کانال‌های تلگرامی خود حرف از تغییر شهردار به میان بیاورند و نظرهای خود را رسانه‌ای کنند.

به گزارش شمال نیوز، غلامرضا میرزایی که با سابقه‌ و مسؤولیت‌هایش در اصناف با پشتوانه بازار و مردم توانست جزو منتخبان شورای اسلامی شهر قائم‌شهر قرار بگیرد، درباره اظهارات حاشیه‌ای این روزهای برخی از هم‌قطاران خود در شورا اظهار کرد: این روندی که همکاران ما از حالا در پیش گرفته‌اند، اصلاً مناسب و مصلحت آینده شهر نیست.

وی با بیان اینکه همانطور که از اسم شورا پیداست، با مشورت گروهی باید نظرها مطرح شود، افزود: اصلاً مناسب نیست که منتخبان شورای اسلامی شهرها که هنوز فعالیت آنها به صورت رسمی شروع نشده در کانال‌های تلگرامی خود حرف از تغییر شهردار به میان بیاورند و نظرهای خود را رسانه‌ای کنند.

به گزارش فارس، در کانال تلگرامی یکی از این منتخبان شورای اسلامی شهر قائم‌شهر به صراحت صحبت از تغییر قطعی شهردار مطرح می‌شود که البته این نظر در بین باقی منتخبان مورد تأیید نیست و باید در صحن شورا نسبت به این موضوع تصمیم‌گیری شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.