.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با خلف وعده مسئولان ؛ بیمارستانی که درمانگاه شد!
تنها بیمارستان بخش لاریجان شهرستان آمل با وجود قول بخشدار نهایتأ “بیمارستان” به “درمانگاه ” تنزل پیدا کرد!

تنها بیمارستان بخش لاریجان شهرستان آمل با وجود قول بخشدار نهایتأ “بیمارستان” به “درمانگاه ” تنزل پیدا کرد!

شلمچه نیوز نوشت:  پس از خبر بیمارستان لاریجان چه زمانی راه اندازی می شود؟ یکی از شهروندان بخش لاریحان خبر تازه ای در این باره ارسال کرد که می خوانید:


با وجود تأکید مسئولان ارشد کشور و همچنین مقامات دولتی مبنی بر توجه به روستاها و فراهم نمودن زیر ساخت های مناسب در این منطقه برای جلوگیری از مهاجرت روز افزون روستانشینان به شهرهای بزرگ ، متأسفانه عملکرد مسئولان میانی و پایین دستی دولتی خلاف این جهت گیری کلان کشور بوده و در موارد متعدد شاهد اهمال مدیران در این خصوص بوده ایم.


در آخر می توان به موضوع تنها بیمارستان لاریجان در منطقه امیری اشاره نمود که با وجود قول بخشدار لاریجان در این زمینه ، نهایت “بیمارستان” به “درمانگاه ” تنزل پیدا کرده و بار دیگرشاهد خلف وعده مسئولان در توجه به روستاها بوده ایم.


این در حالی است که آقای مقدم بخشدار محترم لاریجان تیر ماه امسال از تجهیز بیمارستان وانا سخن گفته بود اما اینک ساخت و تجهیز بیمارستان به فراموشی سپرده شده و درمانگاه جای آن قرار گرفته است.

 
گفتنی است موضوع ساخت بیمارستان در این منطقه ییلاقی از جمله موارد پیگیری شده توسط مرحوم کاظمی دینان نماینده فقید شهرستان هزارسنگر آمل و لاریجان بود که به خاطر کم کاری مدیران شهرستان آمل و لاریجان امتیاز این بیمارستان گرفته به مرکز بهداشتی درمانی تنزل یافته ، شایعاتی نیز در همین راستا مبنی بر انتقال امتیاز این بیمارستان به منطقه پلور جهت احداث بیمارستان حوادث جاده ای و یا انتقال آن برای یکی از شهرهای جدید التأسیس ساری که هیچ سندیتی هم ندارد وجود داشته که اعطا گردید اما اینجانب آن را تأیید نمیکنم.


با همه اینها مردم این منطقه همچنان چشم انتظار رسیدگی مسئولان مربوطه به این موضوع و ازمسئولان نیز انتظار می رود تا زین پس اتخاذ مواضع عوام فریبانه خودداری کرده و ضمن صداقت با مردم از خلاف گویی پرهیز نمایند ./


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.898 seconds.