.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب شهردار ساری به نفع عبوری است
رئیس شورای شهر ساری گفت: نظر منتخبین شورا بر ابقای شهردار فعلی ساری است اما در سخنرانی‌ها از افراد خواستیم برای شهرداری برنامه بدهند تا بتوانیم گزینه‌یابی کنیم.

به گزارش شمال نیوز، علیجان شمشیربند طی گفت‌وگویی اظهار کرد: بر اساس جلسات متعدد که درباره سکاندار شهرداری ساری برگزار شد گمانه‌زنی‌ها به نفع عبوری است.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای پنجم و عبوری خواهان ابقای شهردار فعلی در این کرسی هستند، افزود: در طی فراخوان‌های متعدد نیز به طور رسمی و در سخنرانی‌ها از افراد شایسته که دارای برنامه مناسب برای توسعه و شکوفایی ساری هستند به منظور بحث و تبادل نظر و گزینه‌یابی درباره شهردار ساری دعوت به عمل آمد اما تا با امروز تنها گزینه داوطلب برای شهرداری عبوری بوده است.

رئیس دوره چهارم و منتخب شورای پنجم شهر ساری خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه برای تعیین تکلیف در مورد شهردار آینده ساری به همراه شورای پنجم، عبوری به توضیح برنامه‌های آینده خود درباره شهر ساری و پرسش و پاسخ در خصوص عملکرد خود پرداخت.

شمشیربند ادامه داد: نقد، ایراد و بررسی‌هایی نیز در مورد عملکرد شهرداری در دوره فعلی انجام شد و ادامه این جلسه برای بعد از تحلیف منتخبین شورای پنجم انجام می‌گیرد.

وی عبوری را مناسب‌ترین گزینه برای شهرداری ساری دانست و گفت: ساری نیاز به مدیری توانمند دارد، هر چند هر مسئولی نقاط قوت و ضعفی دارد.

رئیس شورای شهر ساری در پایان یادآور شد: عبوری هر چند نقاط ضعف‌هایی دارد اما نقاط قوتش در اداره شهر ساری بیشتر بوده و گزینه خوبی برای سکانداری ساری است و بسیاری از اعضای شورای پنجم نیز رای‌شان بر ابقای عبوری است./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 مرداد 1396
از همه اعضای شوزای شهر ساری خواهش می کنم که آقای عبوری را کاری نداشته باشید ما در استان از وجودشان بهره ببریم
ساری به از این به بعد می تواند خودش شکوفا شود ایکاش ایشان شهردار بابسر بودند و این شهر ساحلی ما میشد زیباترین شهر ایران کما اینکه شهر ما به اندازه خودش قشنگ هست اما نیاز داریم که توجه بیشتری به ما شود ما داریم خدمت ملی به همه هموطنان ارائه می دهیم اما از اندک بوجه استانی هم بهره نمی بریم نماینده ما از آقای عبوری حمایت کند تا آقای عبوری بتواند مازنران را از بودجه ملی بهرمند کند
من شنیدم نماینده بزرگوار ما با آمده آقای عبوری خرسند است
ما خیلی چیزها شنیدیم که آقای عبوری در ساری چقدر بودجه آورده و اعداد بودجه ای آن خیلی بلا شد خدا منه استاندار مازندران بشه تا با کمک همه نماینده های استان بودجه ملی برای استان بیاره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.233 seconds.