.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقرار جو پایدار در آسمان مازندران/ بارش‌های پراکنده و موقتی در ارتفاعات
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روزهای آینده انتظار داریم در برخی ساعات به‌ویژه بعدازظهر شاهد افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق پراکنده به‌ویژه ارتفاعات استان باشیم.

به گزارش شمال نیوز،احمد اسدی امروز اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارش‌های پراکنده به‌ویژه در ارتفاعات مناطق مرکزی مازندران بودیم که بیشترین بارش از ایستگاه سینوپتیک پل‌سفید 3 میلی‌متر و ایستگاه‌های باران‌سنجی از زیراب 9، تلوک قائم‌شهر 5 و بورخانی 4 میلی‌متر بوده است.

وی بیان کرد: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته دشت‌ناز 35، ساری، قائم‌شهر و گلوگاه 34  درجه و کمینه دمای هوا نیز مربوط به بلده و سیاه‌بیشه 14 میلی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: طی روزهای آینده با استقرار جریانات شمالی امواج ضعیفی به‌تناوب از روی نوار شمالی عبور می‌کند که انتظار داریم در برخی ساعات به‌ویژه بعدازظهر شاهد افزایش ابر و  رگبار و رعدوبرق پراکنده به‌ویژه ارتفاعات استان باشیم.

اسدی یادآور شد: با توجه به اینکه بارش‌های رگباری در این فصل از سال می‌تواند شدید و موقتی باشد احتمال جاری شدن روان‌آب به‌صورت محلی و نقطه‌ای در برخی از مناطق استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی افزود: با توجه به بارش‌های رگباری و موقتی لازم است مسافران، دامداران و ساکنان بومی مناطق به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اعلام اینکه این وضعیت طی روزهای آینده ادامه دارد، بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا اواسط هفته آینده  جو نسبتاً پایداری در آسمان مازندران حاکم شده و هوای استان عمدتاً صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

اسدی درباره وضعیت دمای هوای مازندران، افزود: انتظار داریم دمای هوا با یکی دو درجه نوسان همراه باشد و همچنان هوای گرم در آسمان مازندران تداوم دارد.

وی در پایان گفت: دریای مازندران به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود و برای شنا مناسب نیست./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.