.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ 34 درصد از عابران پياده در 4 ماهه امسال در شب
مديركل پزشکی قانونی مازندران گفت: در چهار ماه نخست امسال، 34 درصد از عابران پیاده در تصادفات رانندگی هنگام شب کشته شدند.

به گزارش شمال نیوز،علی عباسی امروز اظهار کرد: تعداد 21 نفر (34 درصد)  از عابرین پیاده که در تصادفات رانندگی کشته شدند در شب اتفاق افتاد که پس از آن 61 درصد در روز و 5 درصد هنگام طلوع یا غروب آفتاب بود.

وی با اشاره به اینکه 28 درصد (61 نفر) کل تلفات حوادث رانندگی چهار ماه امسال عابران پیاده هستند، افزود: از این تعداد 43 نفر مرد و بقیه زن هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره بالاترین آمار متوفیات عابران ناشی از تصادفات رانندگی در استان گفت: شهرستان‌های  بابل با 10، ساری، قائم‌شهر و بابلسر هر کدام با 6 مورد بیشترین تعداد کشته‌شدگان را در چهار ماه امسال به خود اختصاص داده‌اند.

عباسی ادامه داد: نکا و گلوگاه شهرستان‌هایی هستند که در چهار ماه امسال گزارش فوتی عابران در آن به ثبت نرسید.

وی به محل فوت تعداد 61 نفر از کشته شدگان عابران پیاده اشاره کرد و افزود: 32 نفر در مسیرهای درون شهری ، 29 نفر در محور درون شهری جان خود را از دست داده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اعلام اینکه  57 درصد از علت فوت عابران را شکستگی‌های متعدد و بعد از آن ضربه به سر با 41 درصد و خونریزی با 2 درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند، اضافه کرد: بیشترین گروه سنی عابرانی که در حوادث رانندگی کشته می‌شوند، افراد بالای 61 سال با 37 درصد و کمترین سنین 10 به پایین با 5 درصد قرار دارند.

عباسی در پایان با ابراز خرسندی از کاهش 10 درصدی کشته‌شدگان عابران پیاده در حوادث رانندگی گفت: سیر نزولی فوتی‌های ناشی از حوادث رانندگی این نوید را می‌دهد که استفاده عابران پیاده از پل‌های هوایی ،رعایت قانون توسط رانندگان و تلاش بیشتر ادارات مرتبط از جمله راه و شهرسازی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی  شاهد کاهش هر چه بیشتر حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن باشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.