.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی شفاف سفرهای خارجی گذشته ؛
سفرهای خارجی « ربیع فلاح » به ایستگاه آخر می رسد؟!
شمال نیوز : در حالی طی روزهای آینده ، استاندار مازندران و هیئت تجاری به مسکو سفر می کند که شاید این آخرین سفرخارجی ربیع فلاح جلودار در قامت استاندار مازندران باشد .....
سفرهای خارجی «  ربیع فلاح  » به ایستگاه آخر می رسد؟!

شمال نیوز : در حالی طی روزهای آینده ، استاندار مازندران و هیئت تجاری به مسکو سفر می کند که شاید این آخرین سفرخارجی ربیع فلاح جلودار در قامت استاندار مازندران باشد .

به گزارش شمال نیوز ، دررابطه با جزئیات این سفر و اینکه چه کسانی به همراه استاندار مازندران به این سفر تجاری می‌روند خبری منتشر نشده است که هیچ ؛ حتی گزارش جامعی از سفرهای قبلی و عواید آن برای استان مازندران نیزدر دست نیست !

برقراری پرواز آستاراخان به مازندران، توسعه فعالیت گردشگری، تامین بخشی از نیازمندی‌های مسکو به مواد غذایی و محصولات کشاورزی استان مازندران، برنامه‌ریزی برای کاهش تعرفه گمرکی و تسهیل در توسعه صادرات از مواردی بود که در سفرهای قبلی استاندار مازندران به خارج کشور و عموما کشورهای آسیای میانه هدف گذاری شده بود اما متاسفانه به گفته تجار و بازرگانان استان ، اکنون این اهداف ، قابل دسترسی نیست .

از استاندار مازندران که احتمالا روزهای پایانی خدمت خود را در ساختمان استانداری سپری می کند انتظار می رود با هدف گذاری صحیح این سفر و ارائه گزارش عملیاتی پس از سفر ، پایان خوشی را برای سلسله سفرهای خارجی خود رقم زند و از آنجا که هزینه های این گونه سفرها از جیب بازرگانان و تجار هزینه می شود به نوعی حق الناس بوده و مدیران همراه باید با جدیت و برنامه محور در این سفرها حضور یابند .

شمال نیوز آمادگی دارد ضمن انتشار گزارش مبسوط سفرهای پیشین ، برنامه های کاری سفر پیش رو به مسو را پوشش خبری داده و به اطلاع مردم مازندران برساند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بخشي 24 مرداد 1396
آقاي استاندار به اين سفر نرفتند لطفا اخبار موثق درج كنيد
ناشناس 24 مرداد 1396
سلام ،ماشاءا... به اعوان و انصار 20 نفره همراه استاندار با اسپانسری آقای مهاجر دارابی !!!!!!!!!!
بتاز آقای مهاجر دارابی تا میتوانی ....!!!!!!!!!!
مازندرانی 24 مرداد 1396
استاندار بعدی مازندران آقای مهدی عبوری هستند.از مسئولین محترم استان تقاضا داریم که به غیر از گزینه آقای عبوری به گزینه های دیگر فکر نکنید.عبوری مازندران را میسازند.
ساروی 24 مرداد 1396
ربیع فلاح ضعیف ترین استاندار مازندران بود.تعجب میکنم بعضی از صاحبان تریبون که ابتدا با او مخالف بودند الان طرفدارش شدند و از او تعریف و تمجید کشکی میکنند.این افراد هیچ جایگاهی در میان مردم ندارند.مردم معنای رانتخواری را می فهمند
نا شناس 23 مرداد 1396
متاسفم شمال نیوز .!!!!!!!!!!!! همین !!!!!!!!!!!
نا شناس 23 مرداد 1396
بر اساس اطلاعات موثق بعضی از مدیران غیر تخصصی در این سفر حضور دارند جرا ؟؟؟؟
خسروي 24 مرداد 1396
شتر در خواب بيند پنبه دانه، حالا حالا ها بايد يوغ عدالت ربيع فلاح رو تحمل كنيد. درود به استاندار عادل
نا شناس 24 مرداد 1396
باسلام و عرض ارادت، نگارنده عزيز چنان صحبت از حق الناس بعمل اورده اند كه گويا در تمامي كارهاي محوله و قراردادهاي بزرگ و ملي،بيت المال و حق الناس مد نظر بوده؟؟؟؟؟ اي كاش شيعه واقعي قصه تقسيم بيت المال توسط اميرالمومنين به برادر نابينايش را سرلوحه كارهايمان قرار ميداديم،جهت سلامتي و ظهور اقا امام زمان عج صلوات و التماس دعا.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.