.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست فعالان فرهنگی و اجتماعی کشور از رئیس جمهور؛
سکان وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی را به دکتر حسن زمانی بسپارید
شمال نیوز : تجربه میدانی در حوزه های اجرایی ، اجتماعی در سطح ملی از جمله نمایندگی مجلس در دوره پنجم و هفتم و حضوری پر تلاش در فراکسیون های تخصصی و اجتماعی با قدرت تجزیه و تحلیل فنی در مسائل استراتژیک کشور.....
سکان وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی را به دکتر حسن زمانی بسپارید

شمال نیوز / اشاره : این روزها ، انتخاب اعضای کابینه دوازدهم از مهمترین موضوعات مطرح در بین رسانه ها و محافل فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی کشور است .

در این میان بسیاری از فعالان فرهنگی و اجتماعی در قالب یادداشت ، گفتگو و سخنرانی دیدگاههای خود را در خصوص گزینه های مد نظر خود اعلام و از ریاست محترم جمهور می خواهند تا با لحاظ نمودن آن در چینش وزرا ، دوره 4 ساله آینده کشور را به پیش برد .

به همین منظور دکتر رامین خسروی از فعالان برجسته فرهنگی و اجتماعی کشورو عضو انجمن علمی راهبردی ایران ،  در نوشتاری  به نمایندگی از بسیاری از نخبگان فرهنگی و اجتماعی کشور از ریاست محترم دولت خواست تا دکتر حسن زمانی را که کوله باری از تجربه اجرایی ، پارلمانی و علمی در رزومه خود دارد را به عنوان وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزیند .

متن کامل نوشتار دکتر رامین خسروی که در رسانه های کشور بازتاب گسترده ای داشته است را با هم می خوانیم :  

بدون تردید وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی یکی از مهمترین وزارتخانه هایی است که تاثیر بسزایی در مرتفع نمودن مشکلات معیشتی و پاسخ به مطالبات بحق ملت شریف ایران دارد .

از سویی قرار گرفتن فردی جامع الشرایط برای سکانداری این وزارتخانه که در واقع با ادغام سه مجموعه بزرگ شکل گرفته است می تواند هم اهداف عالیه این وزارتخانه را عملیاتی نموده و هم ریاست محبوب جمهوری اسلامی را در نیل به شعارهایی که در رقابت های انتخاباتی مورد اعتماد مردم قرار گرفت یاری رسان باشد .

 راقم این سطور به نمایندگی از بسیاری از فعالان اجتماعی و فرهنگی ، دکتر حسن زمانی راشایسته ترین فرد برای کرسی وزارت کار و رفاه می دانم که دلایل را به اختصار بیان می نمایم :

1 - تجربه میدانی در حوزه های اجرایی ، اجتماعی در سطح ملی از جمله نمایندگی مجلس در دوره پنجم و هفتم و حضوری پر تلاش در فراکسیون های تخصصی و اجتماعی با قدرت تجزیه و تحلیل فنی در مسائل استراتژیک کشور.

2- حضور مستمر و طولانی از ابتدای مجلس هشتم تا کنون بعنوان مشاور اجرایی رییس محترم مجلس ، رییس مرکز نمایندگان ادوار این قوه و معاون اول حوزه ریاست پارلمان ، ارتباط و تعاملی اخلاق مدارانه با اعضای دولت و نمایندگان که می تواند تجربه ای گرانسنگ برای اهداف .چشم انداز و رسالت این وزارتخانه باشد.

3- دکتر زمانی عضو شورای عالی سیاستگذاری کانون متفکرین ایران وعلاوه بر آن در حد کلان و کشوری در حوزه رفاه و اجتماعی سابقه شایسته  مدیریتی دارد .علاقمندی ایشان به حوزه رفاه و امور اجتماعی چنان است که پایان نامه دکتری مدیریت استراتژیک ایشان (توسعه الگوی مدیریت استراتژیک برای صندو قهای بیمه بازنشستگی و از کار افتادگی ) به عنوان یک متد علمی ، نقشه راه در موضاعات مرتبط می باشد .

4- همسویی با مشی اعتدالی دولت از شاخصه های برجسته این مدیر ملی می باشد . بطوریکه ایشان به عنوان عضو شورای سیاستگذاری اصولگرایان معتدل درکوران رقابت های انتخاباتی ، در امور راهبردی دولت را یاری و حمایت کردند .

البته با امعان نظر که رییس جمهور محترم نسبت به ایشان از لحاظ شاخصه های اخلاقی و تخصصی شناختی کامل دارند ، بنده ازاطاله نوشتار بیش از این اجتناب می کنم و اطمینان دارم با عنایت به  اندیشه و عمل جناب دکتر روحانی ، رئیس جمهور محترم ، از شایستگان درمناصب مهم وزارتی بهره خواهند برد .

با احترام به همه افراد مطرح برای کابینه دوازدهم ، امیدوارم با معرفی دکتر حسن زمانی بعنوان وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، شاهد تحولات چشمگیری در این وزارتخانه که هدف نهایی آن رفاه بیشتر مردم شریف ایران می باشد باشیم .

انشاءالله

رامین خسروی

فعال فرهنگی و اجتماعی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 مرداد 1396
از ریاست محترم جمهوری آقای روحانی تقاضا دارین که سکان استاندار مازندران را به جناب آقای دکتر مهدی عبوری بسپارند.دکتر عبوری مدیری توانمند و کاردانی هستن که استان به همچین مدیری با لیاقت نیازمند است.
نا شناس 5 مرداد 1396
وزرا کلا باید عوض شوند
نا شناس 5 مرداد 1396
طبق خبرهای رسیده استان مازندران در آستانه تغییرات مدیریتی از استاندار گرفته تا مدیران کل و مدیران شهرستان در دستگاه های اداری استان
نا شناس 6 مرداد 1396
مردم شریف مازندران در انتظار مرد سازندگی استان جناب دکتر عبوری بزرگوار و دوست داشتنی برای سکان استانداری مازندران میباشند.مازندران در آستانه تغییر و تحول بزرگ
علی قصابیان 7 مرداد 1396
بنام خدا
باتشکر فراوان از این حسن نظر و توصیه دلسوزانه جناب آقای دکتر رامین خسروی،به نظر من هم آقای دکتر حسن زمانی گزینه بسیار مناسبی برای تصّدی وزارت کار و رفاه اجتماعی میباشد.کشور ما به مدیران اعتدال گرا بسیار نیازمند است،مدیرانی که حلّ مشکل مردم فقط در دستور کارشان میباشد،به امید انتخاب ایشان
محمد 10 مرداد 1396
فرقی نمیکنه چه کسی سکاندار وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی بشه مهم اینه که فردی انتخاب شود که در همه زمینه ها تخصصی بتواند تحول ایجاد کنه حلقه فقوده در وزارت ارتقاء سطح معیشت کارکنان خود وزارت خانه هست که متاسفانه تا کنون وزرای قبلی نتوانسته خدمتی برای کارکنان این وزارتخانه داشته باشن. موضوع بعد حوزه های کاری این وزارتخانه یعنی کار،تعاون،رفاه متاسفانه دکتر ربیعی درطول مدت وزارت خود فقط به حوزه رفاه توجه داشت واین نابرابری مشهود میباشد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.