.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آبرسانی برخی روستاها در مازندران همچنان با تانكر انجام می‌شود
استاندار مازندران گفت: استاندار مازندران با بیان اینکه برخی روستاها در مازندران همچنان با تانکر آب‌رسانی می‌شوند، گفت: صندوق توسعه ملی برای شرایط خاص کشور ایجاد شده که با تدبیر مقام معظم رهبری از این صندوق در مناطق محروم و زیرساخت‌های مهم استفاده شود.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح صبح امروز در آئین افتتاح آبرسانی ١١٤ روستا در شهرستان سیمرغ، با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه (ص)، اظهار کرد: محرومیت‌زدایی و فقرزدایی و عدالت اجتماعی شعاری بود که انقلاب اسلامی از ابتدا مطرح کرده است.

وی افزود: همواره باید یادآور این شعارها، سیاست‌ها و برنامه‌هایی باشیم که امام راحل مطرح کردند.

استاندار مازندران با بیان اینکه روستاها همیشه مهم بوده‌اند اما سیاست‌های توسعه قبل از انقلاب نقطه‌ای بوده است، تصریح کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی همه روستاها مدنظر سیاست‌های توسعه‌ای قرار گرفتند و همچنان اقداماتی باقیمانده که باید انجام شود.

فلاح با اشاره به اینکه ٤٥ درصد جمعیت مازندران را روستائیان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: باید توجه بیشتری به زیرساخت‌ها شود و با استان‌های دیگر در این زمینه تفاوت داشته باشیم.

وی افزود: استان مازندران با همه مواهب خدایی که دارد در راستای تأمین آب شرب و کشاورزی مشکل دارد اما کسانی که از بیرون نگاه می‌کنند استان برخورداری هستیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه برخی روستاها در مازندران همچنان با تانکر آب‌رسانی می‌شوند، تصریح کرد: صندوق توسعه ملی برای شرایط خاص کشور ایجاد شده که با تدبیر مقام معظم رهبری از این صندوق در مناطق محروم و زیرساخت‌های مهم استفاده شود.

وی ادامه داد: حدود ٤٨٠ روستا در طول چهار سال اخیر آب‌رسانی شده است.

استاندار مازندران در پایان گفت: این وظیفه همه دستگاه‌های مسؤول است که برای تأمین زیرساخت‌ها کمک کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.