.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکل 18 پرونده قاچاق کالا در سوادکوه
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه از تشکل 18 پرونده قاچاق کالا در 15 ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سعدی عبداللهی پیش از ظهر امروز در جمع مسؤولان ادارات و نهاد‌های این شهرستان با اشاره به عملکرد یک‌ساله واحد بازرسی و نظارت این اداره اشاره کرد و گفت: 6 هزار و 732 بازدید توسط واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه انجام شد که 5 هزار و 338 بازدید برای سال 1395 و هزار و 394 بازدید برای سه ماه نخست امسال بود.

وی به تشکیل 363 پرونده برای سال گذشته و سه ماه اول امسال در واحد بازرسی این اداره اشاره کرد و افزود: 304 پرونده برای سال گذشته و 59 پرونده برای امسال در واحد بازرسی تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه از تشکل 18 پرونده قاچاق کالا در 15 ماه گذشته برای شهرستان سوادکوه خبر داد و خاطر‌نشان کرد: 15 پرونده برای سال گذشته و 3 پرونده قاچاق کالا برای 3 ماه اول امسال تشکیل شد.

این مسؤول به ارزش ریالی پرونده‌های قاچاق کالا در شهرستان سوادکوه اشاره و اظهار کرد: ارزش ریالی پرونده‌های کالای قاچاق در شهرستان سوادکوه بیش از 71 میلیون تومان بود.

عبداللهی گفت: 370 بازدید مرتبط با قاچاق کالا در سوادکوه انجام شد که 281 مورد برای سال گذشته و 89 مورد برای امسال بود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.862 seconds.