.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دکتر عابدینی،قائم مقام کمیته بهداشت و درمان ستاد دکتر روحانی در مازندران؛
سهم خواهی و فرصت طلبی کسانی که کمترین نقش را در پیروزی دکتر روحانی داشتند شیادی سیاسی است
شمال نیوز : عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با انتقاد شدید از جولان فرصت طلبان و شیادان سیاسی برای حضور یا استمرار حضور در مناصب به ناحق تصاحب نموده تصریح کرد؛ استاندار مازندران باید نسبت به وضعیت کنونی پاسخگو باشد و با جدیت کامل دستگاههای اجرایی استان ....

شمال نیوز : قائم مقام کمیته بهداشت و درمان ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران از سهم خواهی و فرصت طلبی کسانیکه کمترین نقش را در پیروزی دکتر روحانی داشتند و حتی عده ای در ستادهای رقیب ایشان فعالیت می کردند را شیادی سیاسی خواند و گفت؛متاسفانه این روزها شاهدیم که برخی از کسانیکه هم در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و هم در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم کمترین نقش را در پیروزی دکتر روحانی داشتند  و حتی در ستادهای رقبای ایشان فعالیت می کردند ، اینک در اقدامی غیرقابل قبول و با استفاده از فضای منفعل سیاسی در استان ،داعیه تصاحب مناصب عالی مدیریتی را دارند .

به گزارش شمال نیوز ، دکتر محمود عابدینی افزود؛واقعیت این است اگر کسانی با اعتقاد قلبی به گفتمان اعتدال و سیاستهای دولت تدبیر و امید برای پیروزی دکتر روحانی فعالیت کرده اند اینک نباید سهم خواهی داشته باشند و خارج از چارچوب شایسته سالاری برای تصاحب مناصب مدیریتی و یا استمرار حضور در پستهایی که در طول چهار سال گذشته با شیادی و لابی سیاسی بدست آورده اند تلاش نمایند.

وی مشکلات استان مازندران را در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه بهداشت و درمان را ناشی از سوء مدیریت برشمرد و گفت؛ استمرار حضور کسانیکه چهار سال پیش و در زمان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در ستاد آقای جلیلی (رقیب جدی دکتر روحانی) فعالیت می کردند به هیچ رو قابل پذیرش نیست و مدیران ارشد استان و تصمیم سازان و فعالین سیاسی باید با جدیت کامل پیگیر این مسائل باشند.

دکتر عابدینی برکناری و عزل مدیران غیرهمسو با سیاستهای دولت تدبیر و امید را مطالبه جدی مردم  از دولتمردان دانست و گفت؛ نباید شرایط به گونه ای رقم بخورد که افرادی که بیشترین زحمات را در ستادهای دکتر روحانی کشیده اند و اعتقاد قلبی به سیاست اعتدال و دولت تدبیر و امید دارند به حاشیه رانده شوند و عده ای فرصت طلب و غیر همسو با سیاستهای دولت در مسند امور قرارگیرند و مناصب مدیریتی را به ناحق تصاحب کنند .

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با انتقاد شدید از جولان فرصت طلبان و شیادان سیاسی برای حضور یا استمرار حضور در مناصب به ناحق تصاحب نموده تصریح کرد؛ استاندار مازندران باید نسبت به وضعیت کنونی پاسخگو باشد و با جدیت کامل دستگاههای اجرایی استان را از وجود مدیران غیرهمسو با دولت تدبیر و امید پاکسازی نماید.

دکتر عابدینی گفت؛ بکارگیری یا استمرار حضور این دسته از مدیران در حقیقت خیانت به دولت اعتدال و شخص دکتر روحانی است.چرا که مردم هرگز انتظار ندارند افرادی با فامیل سالاری و ارتباطات قومی و قبیله ای با سوء استفاده از فضای بوجود آمده ،علی رغم فعالیت در ستادهای رقبای دکتر روحانی بر مسند امور دستگاههای دولتی قرارگیرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 2 مرداد 1396
جناب دکتر وارد سیاست شدی پس تکلیف مریضها چی میشه
نا شناس 2 مرداد 1396
بزودی منتظر تغییرات اساسی و کلی در مدیریت دستگاهای اجرایی استان باشید
ساروی 2 مرداد 1396
قابل توجه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران !!
شجاعی 2 مرداد 1396
درود بر دکتر عابدینی عزیز. مطلب بسیار به جا و شایسته ای بود.مشکل اصلی در این مقوله شخص استاندار مازندران است.که مدیران احمدی نژادی و فعالان ستاد جلیلی و رئیس را بکارگیری می کند
نا شناس 2 مرداد 1396
ممنون اقای دکتر حرف دل ما رو زدید.افرین بر شما مدیر توانا وجسور .جوانان ساری مهدی برهانی
نا شناس 2 مرداد 1396
شنیده ها حکایت از آن دارد که جناب دکتر نوبخت معاونت سازمان جنگلها از گزینه های جدی ریاست سازمان جنگلها و مراتع و آبخیزداری هستند.امیدواریم که موفق باشند.
ی 2 مرداد 1396
اقای دکتر
زیاد حرص و جوش نخور برای اعصاب و روانت ضرر داره
تو چکار به این کارها داری
از بابلسر 2 مرداد 1396
دکتر عابدینی از بهترین پزشکان متخصص اعصاب و روان کشور می باشند و سرمایه ای برای استان مازندران است . من یکی از بیماران ایشان هستم . خوشحالم که ایشان در امور سیاسی هم فعال شده اند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.857 seconds.