.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با تاکید بر شعار « هر مازندرانی یک مهارت» ؛
گرزین : جامعه از بیسوادی مهارتی رنج می برد
شمال نیوز : مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران، با بیان اینکه بسیاری از مشاغل در جامعه اشباع شده است گفت: جامعه از بیکاری ساختاری و بیسوادی مهارتی رنج می‌برد.....
 گرزین : جامعه از بیسوادی مهارتی رنج می برد

شمال نیوز : مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران، با بیان اینکه بسیاری از مشاغل در جامعه اشباع شده است گفت: جامعه از بیکاری ساختاری و بیسوادی مهارتی رنج می‌برد.

به گزارش شمال نیوز ، رضا گرزین صبح چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با تاکید بر لزوم فراگیرشدن آموزش‌های فنی و مهارتی خواستار معرفی ظرفیت‌ها و داشته‌های فنی و حرفه ای به مردم شد و گفت: نیاز به آموزش بیکران و ضروری است.

وی انتقال مهارت به منابع انسانی را امری ضروری دانست و افزود: باید با ارائه مهارت‌ها، انسان‌ها را برای رشد و توسعه جامعه آماده کنیم.

وی بحران اشتغال را از دغدغه‌های ملی برشمرد و گفت: مهارت آموزی به عنوان یک پیش نیاز برای رفع مشکلات کشور از جمله بیکاری باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل فنی و حرفه ای مازندارن، با تاکید بر اینکه مهارت آموزی پیش نیاز توسعه است گفت: مهارت‌های آموزی می‌تواند برای رسیدن به زندگی کریمانه به افراد کمک کند.

گرزین یادآور شد: مهارت آموزی گوهرفناناپذیر است و آموزش‌های لازم در مراکز فنی و حرفه ای و آموزشگاه‌ها انجام می‌شود.

وی شعار « هر مازندرانی یک مهارت» را شعار محوری اداره کل فنی و حرفه ای استان برشمرد و گفت: وجود فارغ التحصیلان بیکار از دیگر دغدغه‌ها است و این مسئله در مازندران بیش از استان‌های دیگر مشهود است.

وی با بیان اینکه تحصیلات دانشجویان با بازار کار مطابقت ندارد گفت: دانشجویان الگوهای جدید شغلی را در جامعه فرانگرفته‌اند و الگوهای ذهنی خانواده‌ها همان الگوهای گذشته است.

مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران تصریح کرد: همه جوانان وفارغ التحصیلان باید آموزش‌های مهارتی را در سبد خانوار قرار دهند زیرا بیسوادی مهارتی از مشکلات جامعه به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر آموزش‌های مهارتی به شعار اقتصاد مقاومتی در جامعه اشاره و اضافه کرد: راه نجات ما اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است و هیچ اقتصادی بدون توجه به آموزش‌های مهارتی، مقاومتی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه شغل‌های بزرگ با کسب و کارهای کوچک شکل می‌گیرد تصریح کرد: بنگاه‌های کوچک با افراد کارآفرین شکل خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.21 seconds.