.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تنظیم بازار مازندران در تعطیلات عید فطر و تابستان
وضعیت بازار مازندران در تعطیلات عید فطر و تابستان رصد می‌شود.

به گزارش شمال نیوز ، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: با همکاری همه دستگاه‌ها و تشکل‌های ذیربط هماهنگی و تدابیر لازم جهت رصد بازار، عرضه به موقع و کافی اقلام و کالا‌های مورد نیاز و پیشگیری از بروز هر گونه شوک و نوسان غیرمعمول در بازار برای تعطیلات عید فطر و تابستان اتخاذ شد.
وی با بیان اینکه در طول ماه مبارک رمضان جهت تنظیم بازار کالا‌های اساسی نظیر شکر، برنج، مرغ، گوشت قرمز و ... به میزان کافی در استان تهیه و توزیع شد، ثبات قیمت‌ها و تامین و عرضه مناسب انواع کالا‌های مصرفی را از دستاورد‌های مهم اجرای طرح ضیافت در این ماه مبارک عنوان کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با اشاره به تداوم آمادگی دستگاه‌های ذیربط جهت تامین و توزیع کالا‌های اساسی از فرمانداران استان خواستند هرگونه کمبود و مشکل در سطح بازار را در اسرع وقت مدیریت و گزارش کنند.
خیریانپور از خرید بیش از ۶۸ هزار تن گندم از کشاورزان خبر دادند و اعلام کردند پیگیری‌ها در جهت تامین و پرداخت ب‌های گندم‌های خریداری شده در عالی‌ترین سطح در حال انجام است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.333 seconds.