.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله موشکی سپاه نمایش اقتدار نظام اسلامی بود
توان و قدرت موشکی ایران در حمله به مقر دیرالزور داعش لرزه براندام کسانی انداخت که ایران را دست کم گرفته بودند.

به گزارش شمال نیوز ، عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم بزرگ راهپیمایان روز قدس بخش دابودشت و دشت سر آمل گفت: در کشور ایران ۵ اقلیت که در قانون اساسی به رسمیت شناخته شدند و درمجلس هر یک دارای کرسی هستند و در کشور آمریکا که خود را دارای تمدن بزرگ می‌دانند هیچ یک از اقلیت‌ها در دو مجلس آمریکا کرسی نداشته و حق هیچ گونه اظهارنظری ندارند.

وی با بیان اینکه سیاست اولیه تشکیل دولت اسراییل ایجاد رعب و وحشت بود، افزود: همین سیاستی که امروز داعش در پیش گرفته همان سیاست اولیه اسرائیل است که برای ایجاد رعب و وحشت در میان عرب‌ها کودکان را جلوی چشمان پدران و مادرانشان سر می‌بریدند و یا خانه‌ها را آتش می‌زدند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کوره آدم سوزی که توسط یهودیان مطرح می‌شود یک شعار است، گفت: در جنگ جهانی دوم همه را کشتند حزب دموکرات و حزب جمهوری خواهان حمایت خود را از اسراییل اعلام داشتند.

یوسفیان ملا با اشاره به اینکه بعد از انقلاب امام راحل آخرین جمعه ماه رمضان را بنام روز قدس نامگذاری کردند، افزود: مردم ما با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام داشتند و تاکنون هیچ تغییری در سیاست جمهوری اسلامی ایران تغییر صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در داخل کشور کسانی هستند می‌خواهند روزنه‌ای برای مذاکره با اسراییل باز کنند گفت: این افراد با شعاراینکه ما با مردم اسراییل کاری نداریم راه مذاکره را باز می‌کنند و چیزی باقی نخواهد ماند.

 نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه اسراییل را زمین گیر کرد، گفت: اگر در همان جنگ چند کشور عربی حمایت می‌کردند اسراییل کارش تمام بود، اما متاسفانه همین چند کشور عربی در مجامع بین المللی برعلیه حزب الله لبنان صحبت می‌کردند.

یوسفیان ملا با قدردانی از مجاهدت‌های رزمندگان ایرانی در سوریه و عراق گفت: در داخل کشور قلم بدستان مزدور ادعا می‌کردند که چرا باید به سوریه برویم و با وقایع اخیر در داخل کشور ثابت شد اگر به سوریه وعراق نمی‌رفتیم الان باید در داخل شهر‌های خود با داعشی‌ها می‌جنگیدیم./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.086 seconds.