.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر طی تعطیلات عید فطر در مازندران فعال است
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر طی تعطیلات عید فطر در مازندران فعال است

به گزارش شمال نیوز،مهران حسنی امروزاظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر استان با حضور دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های دوازده گانه برای تمهیدات لازم درباره تعطیلات پیش رو برگزار شده است.

وی بیان کرد: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر از تاریخ پنجم تا ۹ تیر ماه امسال در دبیرخانه اداره کل گردشگری مازندران فعال شد و طی این ایام پاسخگوی مسائل و موضوعات خواهد بود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران ادامه داد: ادارات تابعه در شهرستان‌ها به عنوان دبیرخانه ستاد در این ایام فعال بوده و برای بازدید از تأسیسات گردشگری اعزام می‌شوند.

حسنی با تأکید بر اینکه تأکید ما این بوده که به سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌‌ها در این ایام بیشتر توجه شود، اضافه کرد: کنترل و نظارت بر قیمت‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه به اهمیت تأمین مایحتاج عمومی در این ایام نیز توجه شده است، افزود: تمهیدات لازم در ارتباط با تأمین سوخت توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی چالوس و ساری نیز صورت گرفته است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اعلام اینکه تمامی دستگاه‌‌های خدمات‌رسان در حالت آماده‌باش هستند، گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده ای به‌صورت آماده‌باش است.

حسنی تصریح کرد: با توجه به اینکه طی این ایام مسافران بسیاری وارد دریا می‌شوند به کمیته اسکان و رفاه نرخ‌های مربوط به طرح‌های دریا ابلاغ شده است که نسبت به قبل ۵ درصد افزایش یافت.

وی یادآور شد: بحث سامان‌دهی ایستگاه‌های تفریحات دریایی، فعالیت قایق‌رانی و نظارت بر تأسیسات گردشگری در سواحل نیز در این ایام در دستور کار قرار دارد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.331 seconds.