.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارائه خدمات ویژه در درمانگاه‌های فرهنگیان مازندران
رئیس اداره تعاون و رفاه اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران گفت: دنبال این هستیم که خدمات ویژه در درمانگاه‌های فرهنگیان سطح استان ارائه شود.

به گزارش شمال نیوز،فرامرز اسدپور  اظهار کرد: در حال حاضر 10 درمانگاه فرهنگیان در استان فعالیت دارد که از این تعداد 9 درمانگاه به‌صورت تمام‌وقت و یک درمانگاه به‌صورت نیمه‌وقت در شیرگاه فعال است.

وی افزود: درمانگاه فرهنگیان در شهرستان‌های ساری، بهشهر، قائم‌شهر، نکا، گلوگاه،  بابل، بابلسر، چالوس، آمل و تنکابن فعالیت دارد.

رئیس اداره تعاون و رفاه اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: با توجه به اجرای طرح پزشک خانواده در استان این طرح در درمانگاه فرهنگیان فعال است.

این مسؤول تصریح کرد: با توجه به آغاز طرح اسکان تابستانه بحث درمان مسافران در درمانگاه‌های فرهنگیان پیگیری می‌شود و در این زمینه آمادگی لازم وجود دارد.

اسدپور یادآور شد: در درمانگاه فرهنگیان خدماتی از جمله ویزیت، چشم پزشکی، تخصص داخلی، سونوگرافی، اکو، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، تزریقات و دارو ارائه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه به‌دنبال ارائه خدمات ویژه در درمانگاه‌های فرهنگیان سطح استان هستیم، خاطرنشان کرد: قصد داریم خدمات دندان‌پزشکی را توسعه دهیم.

رئیس اداره تعاون و رفاه اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران در پایان گفت: در درمانگاه فرهنگیان در استان خدمات تنها به قشر فرهنگیان ارائه نمی‌شود، بلکه به سایر افراد جامعه نیز خدمات ارائه می‌شود به‌گونه‌ای‌که این درمانگاه شاهد مراجعه‌کنندگان بسیاری است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.612 seconds.