.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دهیار تازه آباد چالوس فاش شد ؛
راز قتل زن 23 ساله در تازه آباد چالوس / پیدا شدن ساعت مردانه در کیف زن آغاز درگیری خونین بود
درگیری میان زن و شوهر بالا می گیرد و پس از اینکه به خانه خود در مسکن مهر تازه آباد می رسند آنان فرزند خود را به خانه همسایه می سپارند و خودشان به خانه می روند.

شمال نیوز: راز جنایت تازه آباد چالوس با پیدا شدن ساعت مردانه در کیف زن قاتل فاش شد.

 شب چهارشنبه هفته گذشته مردی در روستای تازه آباد چالوس زن خود را کشت.

به گزارش شمال نیوز، خداپرست، دهیار تازه آباد در گفت وگو با رکنا بیان کرد: قاتل و مقتول از چندی پیش با یکدیگر اختلافات شدیدی داشتند.


وی اضافه کرد: روز حادثه مقتول که با شوهرش اختلاف پیدا کرده بود به حالت قهر به خانه خاله اش رفته بود، و مدتی بعد شوهر این زن به سراغ او رفته و پس از گفت و گو او را راضی می کند تا به خانه بازگردند.


دهیار تازه آباد تصریح کرد: شنیده ام که این دو هنگام بازگشت قاتل پس از بازرسی کیف همسر خود متوجه وجود یک ساعت مچی مردانه که به او تعلق نداشت می شود و این آغاز یک درگیری دیگر است .


خداپرست خاطرنشان کرد: درگیری میان زن و شوهر بالا می گیرد و پس از اینکه به خانه خود در مسکن مهر تازه آباد می رسند آنان فرزند خود را به خانه همسایه می سپارند و خودشان به خانه می روند.


دهیار تازه آباد در پایان تشریح کرد: سپس قاتل با روسری همسر خود را خفه کرد و بعد با چاقو به جانش افتاد و او را به طرز دلخراشی به قتل رساند. البته پلیس در حال انجام تحقیقات است و حرفهای گفته شده بین روستائیان قابل استناد نیست و ما منتظر پایان تحقیات پلیس هستیم.


گزارشات و شواهد ابتدایی نشان از ردپای خیانت در این قتل داشت که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

از طرفی سرهنگ عبدالله منتظری، رئیس پلیس شهرستان چالوس نیز با تایید این خبر گفت: ماموران در مراجعه به محل با جسد زنی 23 ساله که چند روز گذشته مفقودی وی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شده بود مواجه شدند و در ادامه بررسی از صحنه جرم  همسر مقتول به عنوان مظنون دستگیر و تحت بازجویی های فنی و پلیسی قرار گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.