.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۱۴ برنامه فرهنگی در ستاد امر به معروف مازندران تهیه شده است
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: امسال ۲۱۴ برنامه فرهنگی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهیه شده است.

به گزارش شمال نیوز،  خلیل صالحی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری ستاد امر به معروف و نهی از منکر  استان در محل سالن اجتماعات ارشاد استان ، با بیان اینکه امسال ۱۰۴برنامه ستاد امر به معروف برای مازندران تهیه  و ابلاغ شد، اظهار کرد: با بومی سازی که بر روی برنامه های ابلاغی صورت گرفت  شمار آن را به ۲۱۴ برنامه رساندیم.

وی افزود:در حال حاضر بخش مهمی از فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر که همان ترویج معروفات است توسط گروه‌های مردمی انجام می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، اظهار کرد:   نباید همه بار این فریضه دینی را بر دوش ستاد امر به معروف و نهی از منکر قرار دهیم از این رو از خبرنگاران و مطبوعات انتظار داریم برای رسیدن به اهداف متعالی این فریضه دینی همکاری ویژه داشته باشند.

فوقی افزود: قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر سال گذشته تصویب شد ولی هنوز کادر نیروی انسانی و بودجه آن شکل نگرفته و ابلاغ نشده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه در سال گذشته  کلاس‌های آموزشی برای ۴ هزار نفر برگزار شد، عنوان کرد: همه نیروها برای به کارگیری در گروه طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر افراد به صورت رایگان فعالیت داشته و برای این نیروها برنامه آموزشی خاصی هم دیده شده است که بخشی از این آموزش‌ها به جهاد دانشگاهی مازندران واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: اگر فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه نمود شایسته‌ای ندارد به خاطر این است که هجمه بسیار قوی تری از سوی سایت‌ها و فضاهای مجازی مخرب در جامعه فعالیت دارد و مقابله با این هجمه‌ها نیازمند توجه جدی و اقبال عمومی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در پاسخ به پرسشی در خصوص برداشت مردم از عنوان آزادی در مقوله پوشش گفت: هیچ دوره ای  درباره  نوع پوشش در تبلیغات انتخاباتی مطرح نشده است زیرا پوشش جزو قانون کشور ما است که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است .

 صالحی افزود:  این طور نیست که این ذهنیت به وجود آید که با مفهوم آزادی در حجاب و پوشش تغییری ایجاد شود قوانین و سیاست های نظام ما مشخص است و تغییری در این سیاست ها ایجاد نخواهد شد.

وی  با اعلام اینکه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر از حمایت های مالی دولت برخورداریم ، گفت : برخی مردم ذهنیت خوبی از اجرای فریضه امر به معروف  ونهی از منکر ندارند در حالی که هدف ما پیگیری از طریق  تذکر لسانی است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.191 seconds.