.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشن پیروزی هواداران دکتر روحانی در تنکابن برگزار شد
جشن پیروزی دکتر حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر پنجشنبه با حضور جمع کثیری از عاشقان دولت تدبیر و امید در تنکابن برگزار شد.

ایرنا: نماینده مردم تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در این آیین باشکوه که در تالار ورزشی امام رضا (ع) تنکابن برگزار شد ، گفت : مشارکت بیش از 73 درصدی مردم در انتخابات سند افتخار ملت بزرگ ایران است چرا که توانستند با این کار عزت و اقتدار کشور را در جهان ارتقاء بخشند.

شمس اله شریعت نژاد با بیان اینکه اعتدال عین عقلانیت است ، افزود : مردم با کنار زدن تندروی ها و افراط گرایی ها و به برکت عقلانیت خود توانستند گفتمان اعتدال را در جامعه حاکم کنند و این مسیر رو به پیشرفت را ادامه دهند.

وی مردم را پشتیبان اصلی دکتر روحانی برای اصلاح جامعه دانست و اظهار داشت : دکتر روحانی برای اصلاح جامعه با مشکلات زیادی مواجه است و متاسفانه برخی سفیران جهل در تلاش هستند تا مردم را در جهالت نگه دارند و نگذارند کشور به بالندگی و دانایی برسد.

نماینده مردم تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس ،تصریح کرد : رمز استحکام نظام ، مقاومت ، مذاکره ، گفت و گو و تعامل بین همه آحاد جامعه است و اگر کسی تنها به مذاکره یا مقاومت نظامی فکر کند به تند روی و افراط گرایی روی آورده است.

شریعت نژاد با اشاره به اینکه رویکرد مردم استمرار سیاست های دولت است ، بیان داشت : دشمنی با شهداست اگر کسی بر اساس اغراض شخصی یا جناحی آرای مردم را قبول نداشته باشد و تلاش نماید تا با تهمت ها و دروغ های بزرگ این افتخار ملی را خدشه دار نماید.

وی یادآور شد : تمامی آحاد جامعه از هر حزب و جناحی باید برای عمران و آبادانی کشور گام بردارند تا ایرانی سربلند و سرافراز برای آیندگان بسازیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.